Ga naar inhoud

SOS pc dood? Start niet meer op


kristof28

Aanbevolen berichten

(tussen haakjes: antwoord je voortaan eens gewoon met (onder het laatste bericht) 'Reageer op dit topic' ?  - Tenzij je ècht dingen wil gaan quoten natuurlijk.

afbeelding.png.08b268111cfc766613b7cb177c682a1b.png  (bij jou staat er dan wel geen mussekop zoals hier :) )

 

 

Je zit dus nog wel degelijk bij voorgaande versie.

Wat is er eigenlijk gebeurd nadat er 95% stond?  Bleef het daarop staan, kreeg je een foutmelding (zo ja: welke, weet je het nog?), of ...    ?   ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Passer zei:

(tussen haakjes: antwoord je voortaan eens gewoon met (onder het laatste bericht) 'Reageer op dit topic' ?  - Tenzij je ècht dingen wil gaan quoten natuurlijk.

afbeelding.png.08b268111cfc766613b7cb177c682a1b.png  (bij jou staat er dan wel geen mussekop zoals hier :) )

 

 

Je zit dus nog wel degelijk bij voorgaande versie.

Wat is er eigenlijk gebeurd nadat er 95% stond?  Bleef het daarop staan, kreeg je een foutmelding (zo ja: welke, weet je het nog?), of ...    ?   ?

aja, ik heb op reageer op dit topic geklikt.....

Ik heb de pc afgezet omdat ik moest gaan slapen.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uren geleden, kristof28 zei:

Maar als ik naar mijn c schijf kijk dan staat daar op in het totaal 341 GB...... Dus geen 750 gb.

De D schijf is 698 GB

en de E schijf 342 GB.

Dus ik weet niet direct waar die 750 GB vandaan is. :-) :-) 

 

Verwarring? 3 fysieke schijven of ... 2 schijven waarvan er eentje met twee partities of ... 1 schijf met drie partities? Je spreekt van C - D - E ?

Koppel al je eventuele externe apparaten eens af en plaats eens een printscreen van je "schijfbeheer".

Denk dat we dan een beter zicht krijgen.

aangepast door Calvus
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Calvus zei:

 

Verwarring? 3 fysieke schijven of ... 2 schijven waarvan er eentje met twee partities of ... 1 schijf met drie partities? Je spreekt van C - D - E ?

Koppel al je eventuele externe apparaten eens af en plaats eens een printscreen van je "schijfbeheer".

Denk dat we dan een beter zicht krijgen.

Oei oei. Ik heb geen externe apparaten. 
mals ik bij deze computer kijk zie ik Idd C, d en e. Zoals hierboven beschreven. Voor de rest is het ook verwarring voor mij hoor. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.