Ga naar inhoud

Verjaardags Kalender


Amonra

Aanbevolen berichten

Amonra, je kent de kunst wel van iets in twee richtingen te antwoorden :)

 

1. dus jij kan je plan trekken zou ik denken?  --- ja graag

2. leg ik het dan toch verder uit? --- ja graag.

 

Is je 'ja graag' nu een antwoord op mijn eerste vraag of op mijn tweede?  (ik vermoed op mijn tweede vraag - zit ik juist?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Passer: ik heb de link geopend en geinstalleerd en de uitleg gevolgd tot zover ook begonnen met de verjaardagen in te stellen. (zie bijlage). maar nu werkt het programma niet meer .Snap niet hoe dat kan. Als ik met rechts op het progje klik komt het beeld scherm van de Pc in beeld en niet de keuze menu van Rainlendar2

 

Amonra

Rainlendar 2022-01-12 140302.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Amonra zei:

Als ik met rechts op het progje klik

Waar klik je precies op Amonra? Wat is in deze zin 'het progje'?

Ik merk op je bureaublad drie verschillende dingen van  Rainlendar. Bedoel je de bovenste, middelste of het onderste?

Enne: als je op de kalender-zelf klikt: je krijgt iets anders als je op een 'lege dagdatum' klikt dan als je op het 'ingevulde dag' klikt:

Klik je (in jouw geval) rechts op de rood omcirkelde 12, dan krijg je een ander menuutje dan als je op één van de andere (lege) data gaat drukken.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maakt niet uit waar ik op klik, Ik krijg steeds het Pc scherm instellingen te zien met scherm  voorkeur instellen  ect.  Dus het Rainlendar programma werkt niet meer. Het progje is (afkorting van Programma) . Ook had ik Rainlendar ingesteld om als er niets was niet in beeld te verschijnen, maar zo als je ziet werkt dat ook niet .

Zie bijlage . Daarom mijn vraag om verdere assistentie. 

Rainlendar 2022-01-13 .jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden, Amonra zei:

Maakt niet uit waar ik op klik, Ik krijg steeds het Pc scherm instellingen te zien met scherm  voorkeur instellen  ect.  Dus het Rainlendar programma werkt niet meer. Het progje is (afkorting van Programma) . Ook had ik Rainlendar ingesteld om als er niets was niet in beeld te verschijnen, maar zo als je ziet werkt dat ook niet .

Zie bijlage . Daarom mijn vraag om verdere assistentie. 

Rainlendar 2022-01-13 .jpg

 

Rainlender  2022-01-13 124918.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klik jij wel op een gebied van de plaatjes van Rainlendar?

Ik bedoel hiermee: ergens in dit gebied: afbeelding.png.9379b3de5a7f9bdc34923e845cd550a3.png

 

(normaal krijg je dit schermpje als je ergens op je bureaublad klikt...)

 

Doe eens een testje: ga eens met je cursor op de omcirkelde 13 staan en klik dan eens rèchts op die 13.

Wat voor venster krijg je nu?

 

Doe eens een tweede testje: ga eens met je cursor op het witte driehoekje rechts of linksboven staan: verandert je cursor nu in een andere cursor

(in een handje bv?)  - wel je cursor even laten staan.

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.