Ga naar inhoud

BSOD Watchdog violation


spookie2005

Aanbevolen berichten

Deze foutmelding geeft aan dat er een proces te lang bezig is met het uitvoeren van een taak.

Meestal gaat het om een driver die niet goed werkt of niet goed geinstalleerd is.

Helaas kan ik uit het logje niet opmaken om welke driver het gaat.

Heb je onlangs nieuwe drivers geinstalleerd?

Zo ja, welke en waar heb je ze gehaald?

 

Met wat was je bezig op het ogenblik van de crash?

Weet je nog of dat bij elke crash hetzelfde was?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Ik wil wel mee kijken of we het probleem kunnen vinden.

Doe daarvoor:

 

Maak een nieuwe map aan bv c:\foutmeldingen, op een plaats die je makkelijk kan vinden.
Ga naar de map C:\Windows\Minidump
Kopieer dan de volgende dmpfiles:

  • 011422-18203-01.dmp
  • 010822-15828-01.dmp
  • 010322-15156-01.dmp
  • 122321-11531-01.dmp

Plaats deze dan in c:/foutmeldingen maak hier een zip-bestand van.
Uitleg: http://www.hoezelfmaken.nl/index.php/co ... tand-maken
En upload die dan naar: https://gofile.io/uploadFiles
En plaats dan hier je verkregen link.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo spookie2005,

 

Ik heb de minidumps uitgelezen, maar het probleem wat word aangegeven is complex.

Om je toch te helpen raad ik je aan om je probleem via deze site Sysnative te laten behandelen.
Registreer je daar en ga daarna naar deze pagina bsod-instructions.
Volg de stappen en zij zullen je dan begeleiden om het probleem op te lossen.

Het is in het Engels, heb je daar problemen mee vertel het daar of gebruik een vertaler.
Laat het ons weten of het probleem is opgelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een vraag: Je sprak over een driver: In apparaatbeheer was er "een apparaat" dat niet kon "gelezen" worden (verzoek voor apparaatdescriptor is mislukt). Ik deed die weg (uninstall) en bij herstarten stond het er daar weer.NU zie ik dat er GEEN foutmelding meer is in apparaatbeheer na een paar keer herstarten en heb ik dezelfde acties ondernomen waardoor ik bijna wist dat die ging crashen maar toch geen probleem, zou het geholpen kunnen hebben? Dit aan de hand van wat jullie allemaal gezien hebben?

 

ik probeer die site, bedankt! Engels is in zekere zin geen probleem dat het wel duidelijk zal zijn  :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.