Ga naar inhoud

Harde schijf geeft geregeld dat ze niet geopend kan worden


Tjoeptjie

Aanbevolen berichten

Ik heb problemen met mijn tweede harde schijf. Dit is eigenlijk voor mijn gezin de belangrijkste schijf aangezien onze foto's en films er op staan en andere dingen die we niet kwijt willen.

Het rare is, dat mijn vrouw hier het meeste problemen mee heeft als ze via haar account iets wil opvragen op de schijf.

 

Ik geraak er op het moment zo op zonder problemen via mijn account.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het zich nog eens voordoet: maak dan eens een screenshotje van de (fout)melding en plaats het eens in het topic.

 

Enne: als er dingen op staan die je niet kwijt wil: dan heb je  die toch zeker wel minstens (minstens) op één andere plaats dan die schijf staan?

(anders riskeer je wat hé !)  Zo niet: nu direct voor zorgen: op een stick, op dvd's (uit de tijd), in de cloud, op een tweede schijf/computer/laptop,...

Link naar reactie
Delen op andere sites

('k heb het plaatje even in je bericht gezet)

Voorlopig zie ik er geen licht in, maar mogelijk iemand anders wel...

Toch al maar enkele vragen:

 

Waar bevint zich die E-schijf?

Hoe ga jij er naartoe (vanaf jouw PC/laptop of via een Nas of .. ??)

En hoe (van waaruit) gaat je vrouw er naartoe?

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Passer

 

Mijn E-schijf is eigenlijk mijn opslag voor onze foto's en video's. Dus los van ons besturingssysteem.

Mijn vrouw gaat meestal via documenten=> E-schijf=>Schattie en dan blokkeert het. Gisteren zelfs als ze naar mijn map ging.

 

Nu heeft ze gisteren precies gezien dat er slechte filmpjes opstonden en deze verwijderd. Tot op heden hebben we geen problemen meer. Al zou ik het raar vinden dat dit de oorzaak zou kunnen zijn...

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Tjoeptjie zei:

Nu heeft ze gisteren precies gezien dat er slechte filmpjes opstonden en deze verwijderd. Tot op heden hebben we geen problemen meer. Al zou ik het raar vinden dat dit de oorzaak zou kunnen zijn...

al heb ik al meegemaakt dat zo iets de oorzaak was.

 

Maar begrijp ik je goed: jullie gebruiken beiden hetzelfde systeem (zelfde computer) maar ieder logt met een eigen account in?

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.