Ga naar inhoud

Websites openen traag


Henri Van De Slijke

Aanbevolen berichten

We kunnen altijd een controle doen op malware.

 

Download de 577bf0efb8088-FRST.png Farbar Recovery Scan Tool 64 bit via de onderstaande link naar het bureaublad.


Farbar Recovery Scan Tool Link


Als er een melding van Smartscreen komt volg dan volgende Handleiding en als je klaar bent mag je hem weer aanzetten.


Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren
Klik met de rechtermuisknop op FRST64.exe en kies voor de optie RunAsAdmin.jpg Als administrator uitvoeren.

  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt en Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.


Een handleiding via een filmpje van Farbar Recovery Scan Tool kan je HIER vinden.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je Java software is verouderd.
Oudere versies hebben lekken die malware de kans geeft om zich te installeren op je systeem.

Je kan 2 dingen doen.

1. java volledig verwijderen (dit heb ik al enkele jaren geleden gedaan en tot nu toe geen problemen ondervonden.)

2. java updaten naar de laatste versie (Java 8 Update 321) Neem de 64 bits versie.

 

De WebAdvisor van McAfee mag je ook verwijderen.

 

Ik heb geen echte malware gezien maar er zijn wel een boel zaken die mogen verwijderd worden wegens verouderd of overbodig.

Afbeelding
Verplaats het bestand FRST64.exe van de map D:\Downloads naar het bureaublad.
Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST64.exe aanwezig is.
 
 
Het is belangrijk dat de bestanden FRST64.exe en fixlist.txt op dezelfde lokatie staan.
  • Klik met de rechtermuisknop op FRST64.exe en kies voor de optie Afbeelding Als administrator uitvoeren.
  • Druk op de Fixen knop.
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, kweezie wabbit zei:

Wat heb je met Java gedaan?

Update of verwijderd?

 

Hoe, is de situatie nu?

Als er nog sites zijn die merkelijk trager openen dan anderen, plaats dan de link in een volgend bericht.

Als die bij ons ook trager openen, ligt het waarschijnlijk aan de site en niet aan je systeem.

Ik heb een update van Java gemaakt !

Het was vooral de site van Fluvius die heel traag inlaadde...kan er nu niet op...zijn ze aan het bijwerken! Zal morgen nog eens proberen. Denk niet dat het aan de site lag want als ik Google Chrome gebruikte had ik het probleem niet.

Ook kon ik na een tijdje geen snelkoppelingen die op het bureaublad stonden, meer gebruiken. Als ik de PC opnieuw opstartte was dit euvel wél verdwenen. Benieuwd of dit nu ook zal verdwenen zijn?

Ik post het resultaat wel een dezer dagen. Toch al bedankt voor de inspanningen 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.