Ga naar inhoud

Websites openen traag


Henri Van De Slijke

Aanbevolen berichten

8 uren geleden, kweezie wabbit zei:

Zeer goed; dit is het juiste logje.

Er werd 1 bestand hersteld maar dat had niets te maken met Edge.

 

We gaan de tijdelijke bestanden in Edge opruimen.

Start Edge en klik rechtsboven op de 3 puntjes.

Klik onderaan de lijst op instellingen.

Klik dan op privacy, zoeken en services.

Scroll even naar onder tot aan de rubriek browsegegevens wissen.

Op de lijn Browsegegevens nu wissen klik je achteraan op kiezen wat u wilt wissen.

Bij tijdsbereik kies je voor gehele tijd.

De vinkjes laat je gewoon staan en klik dan op nu wissen.

Als de gegevens gewist zijn, herstart dan Edge en controleer of het probleem verdwenen is.

 

Beste, dit lijkt de juiste werkwijze geweest te zijn ! "Mijn Fluvius" die tergend traag opstartte doet het via Edge nu zo snel als bij Google Chroom of Firefox. Nu nog afwachten of ook mijn snelkoppelingen op het bureaublad blijven werken zonder dat ik opnieuw hoef op te starten. Google op de taakbalk is daar een vb van.

Toch al zéér tevreden. Al bedankt voor de bewezen dienst. Sluit dit nog niet af aub. Ik geef binnen een paar dagen wel een seintje als ik merk dat nu alles terug vlot loopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi zo maar we gaan eerst de gebruikte tools nog opruimen.

Voer de volgende stappen uit om FRST te verwijderen.

  • Klik met de rechtermuisknop op 577bf0efb8088-FRST.png  FRST64 en selecteer Naam wijzigen.
  • Hernoem het naar Uninstall.exe en druk op Enter op je toetsenbord.
  • Dubbelklik op Uninstall.exe. Uw computer zal opnieuw opstarten. FRST wordt nu verwijderd.

Geef daarna een seintje en dan sluiten we af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.