Ga naar inhoud

Muis of usb poort defect


SAHAT

Aanbevolen berichten

Het staat nergens, daarom vraag ik het even: heb je al een andere muis geprobeerd en die aangesloten op een van de twee USB 2.0 poorten? Doet die andere muis het dan ook niet?

Die andere muis hoeft geen dure muis te zijn; een muis van 5 tot 10 euro voldoet om te testen. Gebruik om te testen bij voorkeur een muis met een draadje; dus geen draadloze muis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat heb ik geprobeerd, helaas zonder positief resultaat (zie mijn tweede reactie op de eerste pagina)

Dat vind ik dus het vreemde, dat andere (met usb aansluitbare) apparaten wel werken maar in het bijzonder muizen niet..

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, SAHAT zei:

(zie mijn tweede reactie op de eerste pagina)

Oeps, daar had ik overheen gelezen. Sorry. Dan was mijn vorige reactie nutteloos.

Je hebt al gedaan wat falstring en Eddy X hebben aangeraden. Dat zou je probleem op hebben moeten lossen, maar dat is niet gebeurd.

Helaas weet ik nu ook geen andere oplossingen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is een goede tip, dankjewel ik zal er morgen eentje gaan bestellen.

Zijn er nog bepaalde dingen waar ik op moet letten bij de aankoop ervan? 

Ben er net bijvoorbeeld eentje op Bol tegengekomen, en daar staat dat het een 3.0 Hub / Splitter is. Maar betekent dat dat hij alleen in mijn 3.0 poort werkt ?

( Over deze heb ik het : https://www.bol.com/nl/nl/p/sounix-usb-3-0-hub-usb-splitter-4-poort-aluminium-zwart-uah43000/9300000064696810/?s2a=#productTitle )

 

Is er ook iets wat ik kan doen om te voorkomen dat mijn usb 3.0 poort mijn muis op de normale manier niet meer pakt ?

Want ik weet namelijk niet waarom mijn muis in de 2.0 poorten plotseling niet meer begon te werken

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.