Ga naar inhoud

Mail wel op telefoon , maar niet op laptop


bernard

Aanbevolen berichten

Wat betreft de synchronisatie , die staat aan .

Dus dat is goed .

 

En de spam map wordt volgepropt met Mc Affee

Maar dat komt misschien dat ik een nieuwe laptop heb met gratis Mc Affee

En die heb ik verwijdert , direct in het begin al.

 

Toch vreemd , want ik heb de laatste tijd veel discussie met Pc-help gehad , en geen probleem gehad .

En dat de agenda,s van de laptop en de smartphone  niet  gelijk zijn 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb inmiddels geprobeerd , om mij helemaal UIT te loggen  en daarna weer IN te loggen .

Heeft geen effect gehad .

 

Daarna dacht ik een helder idee te hebben 

Ik heb de laptop van mijn vrouw naast die van mij geplaatst , en alle mail instellingen vergeleken 

 

Daar ging ik van g mail> instellingen >alle instellingen > algemeen 

En daar had ik een verschil bij ,, desktop meldingen 

Nl. :  Nieuwe e mail aanmeldingen stond op UIT

En die heb ik nu net als op laptop van mijn vrouw  op AAN gezet

 

Of dit effect heeft weet ik niet , ik zie het wel als ik een volgend berichtje van jullie krijg .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bij de Ziggo/Vodafone winkel geweest , en daar hebben ze mij de instellingen op mijn smartphone gewijzigd                              Dit stond bij mij op : calender , en dat moest op mijn mailadres staan .

Dus mijn agenda  van de laptop en mijn telefoon werken weer samen .

Ook krijg ik berichten binnen op mijn gmail 

Alleen NIET van Pc-help , dat moet ik nog steeds via : Activiteit > Inhoud die ik gestart heb bekijken en van daar uit contact met Pc-help 

zoeken .

Vraag ik mij af of het probleem  nu bij mij ligt of bij Pc-help ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De techniek blijft me verbazen .

Maar maakt niet uit , als het maar goed komt.

 

Ik heb het volgende geprobeerd , omdat ik geen reactie kreeg , dacht ik , ik ga een nieuwe discussie starten ,

Dus  :  Pc-help >forums > e-mail programma,s  >klik 

Als 4e staat mijn vraag > klik >en zie de hele discussie 

Ook mijn laatste aanvulling  ( maar dat ging dus allemaal via : Mijn activiteiten)

 

Dus zoals ik nu reageer is het weer op de manier die we gewend waren

 

En dan ben ik nu benieuwd of ik nu van jullie een reactie krijg in mijn g mail  post

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik reageer nu even, omdat jij dat vraagt. 
Krijg jij een notificatiemail van mijn reactie?

Natuurlijk eerst in Postvak In van je Gmail kijken. Staat daar niets, kijk dan ook in de map Spam/Ongewenst. Staat daar ook niets, kijk dan in Verwijderde items. 
 

Overigens gebeurde het bij mij vanmorgen ook dat ik geen notificatiemail kreeg toen er iemand had gereageerd in een topic van PCH waarop ik geabonneerd ben. (Net als jij gebruik ik een Gmail adres)

Vreemd genoeg kreeg ik later wél een notificatiemail toen er weer iemand anders in datzelfde topic had gereageerd. 
Voor mij is het echter hoogst zeldzaam als ik geen notificatiemail ontvang. Ik krijg ze 99 van de 100 keer wel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ik had zo gehoopt dat dat het probleem was .

Maar nee dus .

Ik had geen mailtje van jullie in mijn inbox gekregen , en ben daarna maar weer eens gaan kijken bij mijn activiteiten 

En jawel een van porrelaar .

Ik ben gaan zoeken in de spambox , en in de prullenbak enz .

Helaas , niets gevonden 

 

Maar omdat ik wel andere mail binnen krijg ,( ik heb de hele familie al een mail laten sturen , maar die komen nu allemaal normaal binnen   😄)  had ik het idee dat het ergens bij PCH zou kunnen liggen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel misschien ligt aan aan een van de instellingen in jouw gebruikersprofiel van PCH. Dat gaan we nu controleren.

Zorg ervoor dat je bent ingelogd op PCH.

We gaan naar jouw profielpagina. Daar zijn meerdere manieren voor. Je kunt het doen door te klikken op jouw avatar. Bij jou is dat de hoofdletter B van Bernard:

626043d33c327-Ashampoo_Snap_2022.04.20_1

Je profielpagina zal openen. Natuurlijk kan ik jouw instellingen niet bekijken, daarom laat ik de mijne zien:

626044369a71d-Ashampoo_Snap_2022.04.20_1

Klik dan bovenaan op jouw gebruikersnaam. Bij jou is dat bernard. Klik daarna op Accountinstellingen.

Je komt dan in het onderdeel Instellingen van je gebruikersaccount bij PCH

Kijk of onder E-mailadres jouw correcte e-mailadres staat. Goed kijken, want 1 foute of ontbrekende letter zal er voor zorgen dat je geen notificatiemails kunt ontvangen.

Heb je drie keer je e-mailadres gecontroleerd en staat het daar echt goed? Dan klik je aan de rechterkant van dat venster onder Andere instellingen op Meldingsinstellingen:

6260450cb7e16-Ashampoo_Snap_2022.04.20_1

Het venster Meldingsinstellingen zal dan openen.

Klik in dat venster op Vermeldingen & Mijn inhoud. Dat onderdeel zal dan uitklappen en moet er zo uitzien:

626045a16737d-Ashampoo_Snap_2022.04.20_1

Staat er bij jou iets anders? Corrigeer dat dan, zodat het er daarna hetzelfde uitziet als in mijn afbeelding.

 

Daarna klik je op Gevolgde inhoud. Dat onderdeel wordt dan uitgeklapt en moet eruit zien als hieronder getoond wordt:

6260460d60b46-Ashampoo_Snap_2022.04.20_1

Controleer weer of alles hetzelfde is bij jou en wijzig de instellingen (vinkjes) als dat nodig is.

Vertel daarna in een volgende reactie of je iets hebt moeten wijzigen in je instellingen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uitleg van Porrelaar was duidelijk ,en uitgevoerd

Geen  afwijkingen gezien 

 

Idee van Kweezie om alles uit en weer aan te vinken was ook geen probleem , alleen als ik alle vinkjes uitgevinkt had ,

en dat opslaan , dat kan ik niet vinden 

Ik zie nergens de optie van ,, opslaan ,,

En dan heeft dat aan en uit ook geen zin denk ik.

 

Dit bericht is nog steeds via ,, mijn activiteiten ,, verzonden 

Op g mail is niets te zien 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.