Ga naar inhoud

Schijf uit andere laptop gedaan maar......


Cil

Aanbevolen berichten

Het is gelukt. HD uit de laptop gehaald, in een behuizing geplaatst, en de 2 gb kunnen verwijderen in schijfbeheer. Vervolgens weer de laptop in elkaar gezet. en JA hij ging m installeren. 

Ik moest een nieuwe account maken, echter ( en dat had ik nooit eerder gezien) moest ik een geboortedatum invullen. de maand en dag lukt wel, maar jaartal niet daar staat nu een jaartal 2015 of zoiets. Waar kan ik dat aanpassen? of moet ik dan naar de Microsoft account?, want nu moet ik aangeven dat ik een ouder ben en toestemming moet geven (  hahah zoonlief is 39)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hoeft eigenlijk niet met een MS account te gaan installeren, als je enkel een lokaal account (offline account) wenst in te stellen bij de installatie dan moet je de internetverbinding eerst verbreken alvorens de installatie te starten. Lees HIER waarom en hoe dat je dan precies te werk moet gaan - en dan krijg je die vragen ook niet meer.

 

Nu heb ik er zelf geen ondervinding van en ik lees dat er staat 'alvorens de installatie te starten' - dus is het de vraag of het je op dit ogenblik nog gaat lukken ofwel of je terug van voorafaan moet gaan installeren. Je bent trouwens al dingen ervoor aan het doen geweest (begonnen met een nieuwe account aan te maken,...) dus weet ik niet of het nu nog gaat lukken.

'k zou zeggen: probeer het even?

Ik vermoed dat je de installatie nog niet afgebroken hebt ook, dus probeer even dit: a. heb je onderaan een knop om terug te gaan naar vorige venster(s): ga dan terug tot waar de vraag van die account staat, trek dan je internetkabel uit en kijk of het nog lukt.

En anders kan Porrelaar je misschien beter op weg zetten dan ik?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.