Ga naar inhoud

is het probleem firefox


arbunas

Aanbevolen berichten

een minuut of 10 geleden maakte mijn pc opeens veel lawaai...ik opende taakbeheer en kijk....op heden als ik hier zit dit te typen is het aantal firefoxprocessen 5...daarnet op het screenshotje te zien 8 dus.

vreemd? of niet?339403811_2023-05-0701_23_54-Window.thumb.png.56339a62fe127525e61f1c54a51c7ec3.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, Firefox is niet de oorzaak - anders zou mijn systeem nog 'harder moeten 'rammelen' ' :    image.png.f8537350050e1e89b91b0a85fafa3610.png

 

De vraag is natuurlijk: wat was dan wèl de oorzaak? ?

Je processor en je geheugen waren ook niet overbelast merk ik.

Mmmm... heeft je systeem het nu nog - of is het voorbij?

 

enne: heb je enig idee van waar dat 'lawaai' kwam?  Van fans wellicht? of werk je nog met HDD's - dat diè zaten 'te rammelen' ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het feit da firefox meerdere processen open heeft, is niet echt vreemd.

Zelf heb ik 15 firefox processen open.

Het gevolg van 5 tabbladen en enkele plugins.

Zolang het niet voor een overbelasting zorgt voor cpu of geheugen, zou ik me geen zorgen maken over het aantal processen van firefox.

 

Kan je dat "veel lawaai" nader omschrijven?

Hoe klonk dat?

Duurde het lang?

Is het later nog gebeurd?

 

PS: ik zie dat passer op dezelfde piste zit.

aangepast door kweezie wabbit
Link naar reactie
Delen op andere sites

het lawaai is regelmatig te horen...het komt uit mijn pc desktop...pc is een jaar of 12 oud. op mijn tweede pc dekstop heb...op die andere draait linux en die maakt nooit zo een luide lawaai !!!!...ik denk dat windows ( en de daarbijhorende programma's ...en reken daar maar volgens mij die internet-security bij) erg zwaar cpu belastend is !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De cpu belasting is amper 2%.

Daarvan gaat een pc geen lawaai maken.

Wat wel kan (volgens mij) is dat de fans een drupje olie nodig hebben.

Op 7/5/2023 om 09:15, kweezie wabbit zei:

Kan je dat "veel lawaai" nader omschrijven?

Hoe klonk dat?

Duurde het lang?

Op deze vragen zou ik graag antwoor hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.