Ga naar inhoud

Gmail - E-mailadres en wachtwoord negeren.


Rolle Gmail

Aanbevolen berichten

Geachten,

 

Ik gebruik dagelijks mijn Gmail om berichten te versturen en te ontvangen.

Doch sinds een goeie week, moet ik telkens wanneer ik mij inlog, mijn e-mailadres en

mijn passwoord intypen, om verbinding te krijgen, hetgeen ik voorheen nooit moest doen.

 

Is er daar een hulpmiddel tegen, om in te loggen zonder deze gegevens ??

 

Graag een seintje a.u.b.

 

Met vriendelijke groeten.

Roland.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik neem aan dat jij je Gmail leest via een browser. Welke browser? Is dat Firefox, Edge, Chrome of een andere browser?

Zorg ervoor dat cookies niet verwijderd worden bij afsluiten van de browser. Gebruik een browser die aanbiedt om wachtwoorden te onthouden. Of -nog beter- gebruik een wachtwoordmanager die je gebruikersnaam en wachtwoord automatisch invult op websites waarop jij een account hebt.

 

Hier nog wat meer info: https://support.google.com/accounts/answer/54490?hl=nl

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste porrelaar,

 

Ik opende uw link in bovenstaande mail, en het is een betrekkelijk zware dobber om te verwerken.

Ik ben trouwens een LEEK !!!!

Daarom, zal ik u later contacteren, om u het resultaat ervan mede te delen.

 

Groetjes en bedankt.

Roland Moens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed, doe eens het volgende:

 

  1. FF volledig afsluiten
  2. opstarten en die optie àfvinken (géén andere pagina's openen)
  3. Gmail openen, aanmelden enz
  4. FF volledig afsluiten
  5. FF terug opstarten en 3 als eerste terug aanvinken
  6. Gmail starten - wordt het nu nog gevraagd?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klopt, Roland. Jij werkt namelijk in permanente privénavigatiemodus, zoals jouw laatste afbeelding laat zien. En dan worden cookies en websitegegevens altijd gewist zodra Firefox wordt afgesloten. Daarom kun je dat vinkje niet weghalen.

 

Ik wil graag een andere printscreen zien van jou:

Klik in Firefox op Instellingen > onderdeel Privacy en beveiliging > scrol in het rechter paneel omlaag naar het kopje Geschiedenis en maak daar een printscreen van.

 

Ik zie op mijn pc dan het volgende:

 

645f6b812ad43-2023-05-13_12_44_53-Instel

 

Ik ben er vrijwel zeker van dat jij in jouw Firefox iets anders ziet. Laat ons maar zien wat daar jouw instellingen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.