Ga naar inhoud

poorten open zetten na vervanging modem


Aanbevolen berichten

Je router krijgt nu wel degelijk een extern (WAN) IP adres.

 

Dit kan je nagaan in Mijn Telenet :

- Onder geavanceerde instellingen, WAN configuratie, zie je het WAN IP adres van je Telenet modem.

- Bij verbonden toestellen zie je het MAC adres van je router én het WAN adres ervan. (Toon IP adres). 

 

Ik denk dat je nu de nodige poorten kan open zetten in je router, tenminste als je camera's in hetzelfde LAN netwerk zitten, zoals ingesteld door je router.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is me gelukt door in mijn router het lan Ip adres terug te veranderen naar 0.1, zowel router en TN modem gereboot. Geen dubbel NAT meer!

Nu nog wat verder zoeken want de quad recorder staat niet tussen dse wired en wireles clients, niet in de router en niet bij advanced ip scanner. Maar dit gaat me wel lukken, dat is iets intern. Merci voor de hulp en het geduld!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zonder dank hé, is graag gedaan.

Gezien je huidige opstelling is hier natuurlijk geen dubbele NAT meer, je krijgt immers een publiek IP adres op je router en dus één NAT, wat eigenlijk elke router doet. 

Laat maar weten als wij je verder kunnen helpen, zo niet kan een Mod dit afsluiten.

Enne... succes met de Quad recorder!

aangepast door p38cyq
typfout
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.