Ga naar inhoud

Flikkerende strepen op beeldscherm laptop HP pavilion windows 11


Laurav

Aanbevolen berichten

Hallo, 

 

Sinds gisteren is het beeldscherm van mijn laptop in strepen beginnen flikkeren. De ene moment is het erger dan de andere, maar het is sindsdien nog niet volledig weggegaan. Ik heb dit al 5 weken geleden eens voorgehad en heb het dan kunnen oplossen door op internet op te zoeken wat ik moest doen. Toen heb ik onnodige beeldschermadaptars verwijderd of bijgewerkt. 

Maar nu is het dus terug. Het flikkeren wordt erger als ik hem in de oplader steek. Ik probeerde al verschillende dingen om dit op te lossen: heropstarten, aanknop lang indrukken om reststroom eruit te doen, opnieuw beeldschermadaptars aanpassen, frequentie van beeldscherm aanpassen, pc systeem gereset. Het flikkeren gebeurt ook nog steeds bij het heropstartscherm en systeemschermen.

Zou iemand weten wat ik hiermee best doe of zou ik mijn pc moeten laten herstellen? 

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, falstring zei:

laptop met w11, dus die zal wel nog geen twee jaar oud zijn.

Deze conclusie wil ik toch even nuanceren.

Het kan best een oudere laptop zijn met orspronkelijk Win10 op en later een upgrade naar Win 11.

 

Als er nog garantie op het toestel is, breng je het naar de verkoper voor herstelling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

@falstring

Waarom vraag je niet eerst naar het model en het serienummer alvorens naar de ouderdom van die laptop te gokken?

Zo zou je kunnen nagaan welke de recentste driver voor die laptop is en of die Windows 11 compatibel zou zijn.

Het resultaat van de huidige aanpak van dit topic is dat het nu dood is en een nieuw lid al meteen zijn biezen pakt.

Trouwens, ook op oudere pc's kun je Windows 11 draaien, zij het niet altijd zoals het hoort, dat zou jij toch moeten weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.