Ga naar inhoud

Internetpagina's laden niet of onvolledig


Bobooke

Aanbevolen berichten

  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ga naar start - alle programma's - accesoires en klik daar met de rechter muisknop op het icoon voor een dos venster (zwart vierkantje met in wit C:\ erin).

Selecteer uitvoeren als... , kies dan administrator en geef indien nodig het paswoord in.

Probeer dan nogmaals ipconfig /flushdns uit te voeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is alvast gelukt. Ik kreeg de boodschap: "De DNS-omzettingscache is leeggemaakt".Ik heb echter nog geen verbetering van mijn probleem gezien hierdoor (of moet ik de PC eerst opnieuw opstarten om hier resultaat van te krijgen?).

Link naar reactie
Delen op andere sites

In je eerste post zeg je het volgende

- pc-helpforum: het registreren op deze website heb ik via een andere computer moeten doen, vermits ik de "verificatiewoorden" niet kon intypen. Ze werden ook niet getoond op mijn scherm.

Zit die andere computer op hetzelfde netwerk?

Vergelijk de netwerk- en de internet opties van beide computers (indien nog mogelijk)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, de andere computer zit op hetzelfde netwerk. Ik heb de beide computers vergeleken met elkaar en enkele kleine aanpassingen gemaakt.

Het is echter moeilijk ze te vergelijken, vermits de andere computer een laptop van het werk is, met een heleboel restricties (die draait onder Windows 98).

Het probleem is echter nog niet opgelost. Het rare is dat ik op 90% van de websites geen problemen heb, maar op de rest wel. Dit zijn er enkele van:

- Startpagina van Hotmail (waar je je username en paswoord moet ingeven) wil niet openen.

- Op Mappy.be kan ik de routeplanner niet gebruiken.

- Op YouTube kan ik geen video's bekijken, de rest kan ik wel zien.

- Als ik inlog of deze website (pc-helpforum), moet ik altijd klikken op de link om verder te gaan. De browser doet dit niet automatisch.

Welke "software" of "scripts" of "???(geen idee hoe dit noemt)" hebben al deze webpagina's gemeen? Mijn computer blokkeert blijkbaar bepaalde gegevens, maar welke?

Als misschien 1 van bovenstaande onderdelen kan opgelost worden, is het probleem volledig verholpen.

Hoe kan ik bijvoorbeeld ervoor zorgen dat mijn browser mij wel automatisch doorstuurt naar de volgende pagina als ik inlog op deze website?

Link naar reactie
Delen op andere sites

We hebben reeds onderzocht dat het niet aan de browser ligt, vermits ik Mozilla Firefox heb geïnstalleerd en daar hetzelfde probleem bij kreeg.

Ik heb zelf nog wat zitten zoeken en kwam op het volgende uit: Ik heb Advanced System Care op mijn PC staan. Dit programma zorgt ervoor dat je systeem normaal gezien optimaal blijft werken. 1 van de onderdelen dat hij doet, geeft volgende informatie weer: "Voorkom installatie van ActiveX-gebaseerde spyware, adware, omleidingen van de browser, automatische inbellers en ander ongewenst materiaal; Blokkeer spyware, opsporende cookies in internetbrowsers; Stop de werking van potentieel gevaarlijke sites in Internet Explorer."

Zou dit het probleem kunnen veroorzaken? Zo ja, wat kan ik hieraan verhelpen?

Zo neen, enig ander idee wat ik kan doen om weer normaal te kunnen werken op mijn PC?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een bijkomend probleem dat ik net ontdekt heb: als ik een berichtje wil posten op deze website, dan neemt hij mijn lay-out niet over. Hij zet alle zinnen gewoon achter elkaar, ongeacht of ik een "enter" heb ingevoerd of niet. Ik pas het dan altijd aan via mijn laptop.

Verder kan ik op deze website ook geen documenten aan mijn berichten hangen via mijn PC. De button "Beheer bijlagen" is immers niet zichtbaar voor mij. Die wordt blijkbaar geblokkeerd.

Ik heb echt het gevoel dat alles verbonden is met elkaar, dat alle problemen die ik ondervind terug te brengen zijn tot 1 algemeen probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.