Ga naar inhoud

Internetpagina's laden niet of onvolledig


Bobooke

Aanbevolen berichten

Advanced System Care is niet iets dat continu open staat. Het is een programma dat je af en toe moeten gebruiken. Het scant dan je PC, op zoek naar mogelijke problemen (Spyware, Registry issues, ...). Als er problemen gevonden zijn, kan je het programma die ook laten oplossen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Kweezie wabbit, mijn excuses indien mijn vorig bericht verkeerd overkwam, het was echt niet mijn bedoeling! Ik heb gewoon al uren gespendeerd aan het proberen op te lossen van dit probleem, wordt er een beetje radeloos van :bawling:.

Ik weet en apprecieer dat jullie proberen om mij te helpen!!!!

In Advanced System Care kan ik niet echt een veiligheidsniveau instellen, maar ik kan er wel voor zorgen om dat onderdeel niet meer uit te voeren.

Dat kan er misschien voor zorgen dat het probleem niet meer terugkomt, als het eenmaal is opgelost geraakt (ervan uitgaande dat Advanced System Care voor het probleem zorgde, iets waar ik helemaal niet zeker van ben).

Weet je toevallig waarom mijn PC de button "Beheer bijlagen" blokkeert? Wat kan daar de oorzaak van zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen probleem hoor. Ik kende Advanced System Care niet en dacht dat dit iets was dat altijd op de achtergrond werkte als systeembeveiliging.

In Advanced System Care kan ik niet echt een veiligheidsniveau instellen, maar ik kan er wel voor zorgen om dat onderdeel niet meer uit te voeren.

Schakel dit dan uit en kijk wat het resultaat is.

Weet je toevallig waarom mijn PC de button "Beheer bijlagen" blokkeert? Wat kan daar de oorzaak van zijn?

Bedoel je die knop hier op het forum om bijlagen aan je post toe te voegen? Je klik er op en er gebeurt niks dan?

Heb je een popup blocker aanstaan? Probeer dan eens aan te geven dat de popups van PC Helpforum wel toegelaten zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ondertussen weer vanalles geprobeerd, maar niets helpt:

- Ik heb internet explorer 8 geïnstalleerd, maar dat gaf geen verschil

- Ik heb in Advanced System Care (ACS) dat bewuste onderdeel uitgeschakeld, maar geen verschil

- ACS houdt ook back-ups bij, zodat je alle wijzigingen vanaf een bepaalde datum ongedaan kan maken. Ik heb hem alles laten terugzetten van voor mijn probleem, maar het mocht jammer genoeg niet baten. Ik heb wel mijn bedenkingen of dit onderdeel zo goed werkt.

- Ik heb de pop-up blokkering eens uitgeschakeld, maar weer geen verschil. Die knop van "Beheer bijlagen" is bij mij zelfs niet zichtbaar. Hij staat er gewoon niet.

Enig idee wat ik nog kan proberen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb het wat druk gehad, maar heb je tip gevolgd. Bij Vista werkt systeemherstel trouwens op dezelfde manier als bij XP, heb ik ontdekt.

Jammer genoeg lukte het niet zo goed. Ik kreeg maar 1 herstelpunt te zien en dat was van enkele dagen geleden. Vermits het probleem reeds enkele weken bestaat, is systeem herstel ook niet de oplossing. Helaas!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.