Ga naar inhoud

Internetpagina's laden niet of onvolledig


Bobooke

Aanbevolen berichten

  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Nog een laatste wanhoopspoging.

Verwijder Advanced System Care en ruim het register op met CCleaner.

Als het probleem nog niet verdwenen is kan je eerst de nieuwste versie van je browser(s) downloaden, daarna je browser(s) eveneens verwijderen en het register opnieuw opruimen en dan je browser(s) opnieuw installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed idee, maar ik heb een probleem. Ik weet niet hoe ik Internet Explorer 8 moet verwijderen :s.

Het gaat niet via Configuratiescherm - programma's verwijderen en ook niet via Explorer - Folder van Internet Explorer - uninstall bestand bestaat niet.

Is er nog een alternatief?

En ik die dacht toch iets van computers te kennen......:bawling:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om IE8 te verwijderen ga je als volgt te werk:

-> open configuratiescherm

-> open windows updates

-> open geschiedenis van updates weergeven

-> open geïnstalleerde updates (IE8 zit meestal helemaal onderaan)

-> rechtsklikken op IE8 en kiezen voor verwijderen.

Nu zal IE8 worden verwijderd en zal het systeem teruggaan naar IE7

Nu nog even terug opstarten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sommige programma's kan je verwijderen door de installatie opnieuw te starten.

Je start gewoon de installatie op en soms krijg je een kader met 3 mogelijkheden : Herstel , verwijderen en opnieuw installeren.

Als je deze keuze krijgt bij IE8, kies dan voor verwijderen.

Als je deze keuze niet krijgt, laat dan gewoon de installatie verder uitvoeren.

Als je geen installatiebestand hebt van IE8, kijk dan in het onderwerp http://www.pc-helpforum.be/f168/raar-bericht-13569/index2.html

Daar staat een link om ze te downloaden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ondertussen wat onderzoek op het internet gedaan. IE kan je niet zomaar verwijderen vermits het volledig geïntegreerd is in Windows Vista. Heb wel IE8 verwijdert, zodat hij terug naar de IE7 gaat. Ondertussen CCleaner gebruikt. IE8 opnieuw geïnstalleerd, maar dat heeft allemaal niet geholpen. Problemen blijven bestaan.

Ik heb de speedtest ook gedaan. Kreeg echter steeds een melding dat ik ofwel Flash Player moest installeren (minimum versie 8) of dat ik JavaScript moest opzetten. Vermits ik Flash Player 10 op mijn PC heb staan (ook reeds verwijdert en opnieuw geïnstalleerd) en JavaScript ge-"enabled" is, bleek ook dit weer voor problemen te zorgen. Gelukkig had de website een alternatief indien er toch geen oplossing kon gevonden worden voor bovenstaande problemen (Flash Player + JavaScript).

Dit zijn de resultaten:

- Download: 11,45 Mb/s

- Upload: 0.94 Mb/s

- Ping: 36 ms

Hopelijk ben je hier iets mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

EUREKA!!!! IK HEB DE OPLOSSING GEVONDEN!!!!

Tjoepke, zonder het te beseffen, heb jij mij de oplossing aangeboden :-).

Door de speedtest te doen en die problemen tegen te komen dat ik ofwel Flash Player moest hebben ofwel JavaScript "enablen", ben ik daarop gaan verder zoeken. Beide voorwaarden waren voldaan, maar ik ben erop uitgekomen dat het probleem zich bevond in G DATA TotalCare. Een schitterend programma, maar soms net iets te "efficient".

Een onderdeel van dit programma is "Webfilter". Hieronder kan je verschillende dingen blokkeren:

- Phishingpagina's

- Vaandels

- Pop-ups

- ...

Om één of andere reden stond JScript blokkeren ook aangevinkt, met alle gekende gevolgen vandien. Even klikken hierop en probleem was opgelost!

Had nog een vraagje nu over die Webfilter. Hierin staan nog verschillende andere dingen om te blokkeren of niet. Kan je mij juist zeggen wat de bedoeling van beide onderdelen is en welke ik best blokeer en welke niet:

- VBScript blokkeren

- Gemaskeerde URL's blokkeren

Waarom is het trouwens mogelijk om JavaScript te blokkeren? Welk positief nut heeft dat? Je hebt dat immers nodig bij veel verschillende zaken.

IN IEDER GEVAL: BEDANKT AAN IEDEREEN DIE HEEFT GEPROBEERD OM MIJN PROBLEEM OP TE LOSSEN, BEWUST OF ONBEWUST!!!

Geniet van het weekend!

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.