Ga naar inhoud

Internetpagina's laden niet of onvolledig


Bobooke

Aanbevolen berichten

Sinds enkele dagen kan ik enkele internetpagina's niet meer (volledig) laden. Het zijn er teveel om op te noemen, maar ik zal enkele voorbeelden geven:

- hotmail: als ik hotmail.com probeer te openen, krijg ik een wit scherm. Links beneden krijg ik echter de melding dat hij "klaar" is.

- mappy: bij mappy.be wordt de pagina slechts gedeeltelijk geladen. Ik kan niet naar de routeplanner gaan.

- pc-helpforum: het registreren op deze website heb ik via een andere computer moeten doen, vermits ik de "verificatiewoorden" niet kon intypen. Ze werden ook niet getoond op mijn scherm.

Ik heb al volledige scans uitgevoerd op mijn PC (virus, malware, advanced system care, ...), maar niets helpt.

Ik vermoed dat het te maken heeft met een windows vista update, maar ben niet zeker.

Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Alle hulp is welkom!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Laat ons even kijken of er geen malware in het getouw is ?

Download HiJackThis

Dubbelklik op HJTInstall.exe

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst. Klik op "Do a systemscan and save a logfile". en hang dit logje aan je volgende bericht.

NB. Ben je een gebruiker van Windows Vista dan moet je eerst rechtsklikken op HijackThis.exe en dan kiezen voor "Run as Administrator".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is OK en geeft geen nuttige (dus ook geen negatieve) indicaties.

Download Combofix naar je Bureaublad.

Lees hier meer over correct gebruik van Combofix.

OPMERKING: indien je, tijdens of na het downloaden van Combofix of tijdens het gebruik van Combofix een melding krijgt van je Antivirus- of een andere realtime scanner, schakel dan deze scanner uit en download Combofix opnieuw.

Sommige scanners zien bepaalde componenten die Combofix gebruikt als verdacht en gaan deze blokkeren of verwijderen!


  • Dubbelklik op Combofix.exe om het te starten.
    Indien je Combofix al eerder hebt gebruikt, kan je een waarschuwing krijgen dat een update beschikbaar is. Sta toe dat ComboFix wordt geupdate.
    Volg de instructies, aanvaard de disclaimer door op Ja te klikken.
    Indien de Recovery Console niet geïnstalleerd is, wordt je gevraagd om dit alsnog te doen door op JA te klikken in het "Query - Recovery Console" venster (enkel voor XP, niet voor VISTA).
    Klik op OK en Ja om automatisch de Recovery Console te laten installeren.
    Klik na afloop terug op Ja om het scannen op malware te starten.
    Tijdens het runnen van de fix, NIET in het venster klikken, want dit zal je pc doen vasthangen.

Wanneer de fix voltooid is en na herstart, zal de log Combofix.txt openen.

Post dit logje in je volgende antwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen, ook hier geen aanduidingen dat malware de oorzaak is. Wil je - als test - eens een andere browser (Firefox of Opera bvb.) downloaden en zien of je daarmee dezelfde problemen ondervindt. Zo kan je uitschakelen (of bevestigen) dat je browser zelf (eventueel) de oorzaak van de problemen kan zijn.

Ondertussen mag je alvast Combofix verwijderen via Start -> Uitvoeren -> typ combofix /u

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.