Ga naar inhoud

WiFi niet beschermd


Aanbevolen berichten

  • Reacties 70
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Zojuist, Theo2602 zei:

Ik had de router rest, dan gestart en toen ik op linksys klikte kwam er onmiddelijk die instellingsbladzijde. heb ik alles ingevuld. dus veronderstel zelfde. Hoe kan ik dat zien???

 

ondertussen zie ik dat er in mijn mobiel 2 dezelfde staan, dus blijkbaar toch iets fout gedaan.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de instellingspagina van de LInksys kon je instellen "dezelfde als de router", dus zelfde SSID en paswoord, ik neem aan dat je dit zo ingesteld hebt.

Het is normaal dat je dezelfde SSID ziet op je mobiel, en wel 2 maal, want beiden hebben een ander MAC-adres.  

 

Heb nu bezoek maar als dat voor jou OK is bezorg ik je straks een programma waar je dat kan zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download inSSIDer (de laatste gratis versie) hier https://ziggo.gebruikers.eu/downloads.php?download_id=7

 

Eventueel, als de PCH site het toestaat, het installatiebestand met extensie .msi in bijlage, hopelijk kan je dit rechtstreeks openen. 

 

Eens dit programma geïnstalleerd, ga naar het tabblad "Networks".

 

Hierbij ook een screenshot; je bemerkt meerdere SSID's met de naam "defaultTEST": één router en verschillende Access Points met dezelfde naam, maken alle deel uit van hetzelfde netwerk. 

 

In jouw geval zou je dus 2 SSID's bv. "Theo12345" moeten kunnen zien.

 

Knipse55l.thumb.PNG.a96a23cc99291457d5be64933e0ff677.PNG

inssider_3121-installer-laatste-gratis-versie-gebruikerseu (3).msi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.