Ga naar inhoud

Aankoop laptops


Aanbevolen berichten

Die Asus TUF kost € 1299,- en de MSI Cyborg € 1363,-. Dat is maar liefst twee keer zo duur als de Medion laptop die jou door dotchiejack werd aangeraden.

 

Jij wil niet zoveel geld uitgeven. Bovendien heb je nu een laptop uit 2016, waarop AutoCad 2024LT naar tevredenheid draait. Zit er in die laptop uit 2016 een dedicated grafische kaart (zo ja, welke) of zit daar ook enkel een onboard grafische chip in?

Als dat laatste het geval is, dan draait AutoCad 2024 voor jou blijkbaar goed genoeg op een onboard grafische chip en dan zou je geen gaming laptop hoeven kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Bij Coolblue.be kost die Acer laptop € 929,-. Ben je van plan hem daar te kopen?

Hier staan de specificaties voor de meelezers: https://www.coolblue.be/nl/product/920102/acer-aspire-7-a715-43g-r4zr-azerty.html#product-specifications

 

Ik ga ervan uit dat deze laptop aan jouw voorwaarden zal voldoen. Hij zal snel genoeg zijn en je kunt er zeker AutoCad mee gebruiken.

Hij is wel een stuk duurder dan de Medion die dotchiejack aanraadde, maar daarvoor zit er ook een dedicated grafische kaart in: de NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hem inderdaad bij Coolblue besteld, alles netjes en stipt afgeleverd. Installatie verloopt vlekkeloos, het verschil met mijn vorige is, vooral snelheid, gigantisch. Ik besef wel dat dit mettertijd ook zal afnemen. Ben nu alles aan het installeren, ik wil jullie bedanken voor de tips en advies.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.