Ga naar inhoud

Partities


seane

Aanbevolen berichten

18 uren geleden, Tamari zei:

Zou jij voor een uitbreiding van amper 10 GB de fabrieksinstelling (recovery) willen opofferen? Komaan zeg. Kijk eens wat een overschot aan ruimte er nog is.😟

Ja, dat zou ik inderdaad doen - en heb het al ettelijke malen gedaan, zoniet zou ik het hier niet suggereren.

Hierbij mijn SSD's, onder het motto KISS (Keep It Simple Stupid).

- Zoals @Passer al vermeldde : vooraleer wijzigingen aan te brengen : een volledige systeem backup maken voor in het geval er toch iets fout zou gaan.

@seane kan ook altijd eerst een kloon maken op een andere schijf......en deze opnieuw klonen naar de C schijf indien nodig.

Knipsel55.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij een clean installatie is er sowieso geen recover partitie aanwezig.

Bij een OEM systeem is er die wel. In een dergelijk geval zal ik de eigenaar nooit de raad geven om die te verwijderen tenzij deze goed weet waarvoor die dient en er dan mee akkoord gaat. Voor zover ik heb kunnen lezen is er hierover geen overleg geweest. Hoe kan men zich dan het recht toe eigenen om de opdracht te geven om die partitie te verwijderen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, seane zei:

Nu ik iets meer weet over partities, laat ik alles zoals het is. Bedankt voor de hulp en informatie!

 

Prima ... tevreden dat we je hier op PCH meer info hebben kunnen geven. Lijkt me een correcte beslissing om de situatie te laten zoals ze nu is ! We kunnen dan ook een 🔒 zetten op dit topic.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • kape sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.