Ga naar inhoud

Problemen met de website WEERSLAG.be of nl


mercury2001

Aanbevolen berichten

hallo, een vraag: sedert geruime tijd werkt bovenvermelde website niet naar behoren, zowel de BE als de NL versie; contact met het beheer van deze site lukt totaal niet;

Geen weergave van het actuele wolkendek/regen, dit zowel op mijn Windows pc en op mijn iPhone,

 

Iemand die weet wat er gaande is?

 

mvg, Alain

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kom, dacht ik, laat ik ook eens de website weerslag.be gaan bezoeken. Ook bij mij werd die website niet goed weergegeven. Ik gebruik Firefox als standaardbrowser. Soms helpt het om de pagina te vernieuwen. Dat deed ik dus, maar toen crashte dat tabblad:

 

654a3b29de96a-2023-11-07_14_21_50-Tabbla

 

Hum, zoiets heb ik nog nooit eerder meegemaakt in de afgelopen 20 jaar. Wat een prut website is dat! Ook in Edge is de weergave niet goed. Nee, die website zal ik niet meer openen. Hij ziet er sowieso niet erg fraai uit. Waarom ben je zo verknocht aan die website, Alain?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Leono zei:

Buienradar vond ik ook niks.

Regenradar daarentegen vind ik perfect. Maar de wolken die je daar ziet zijn volgens mij altijd regenwolken, geen gewone.

Vandaar mijn vraag aan het begin.

 

Buienradar is idd niet geweldig, 'k ga dus 'jouw' regenradar eens gebruiken. Dank voor de link Leono, hij zit al bij mijn favorieten

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.