Ga naar inhoud

Ik heb 2 vraagjes over Micosoft en over de mappen.


Liesbeth*

Aanbevolen berichten

Ik heb nu sinds 2 maand een nieuw email adres de oude is verwijderd. Maar nu kan ik bij Microsoft nergens mijn goede email aanpassen of er moet een code naar mijn oude email worden verstuurd. Hoe kan ik mijn email wijzigen zonder dat er naar mijn oude een mail word verstuurd met de code.

 

Ook een vraag over de mappen. Mijn mappen moeten overal grote pictogrammen zijn. Maar bij de map ''mijn documenten'' moet het dus tegels zijn. Maar iedere keer verspringt het weer naar grote pictogrammen hoe kan ik dis oplossen.

 

Ook wil ik jullie allemaal hele fijne kerstdagen toewensen en dat 2024 vol mag staan van liefde geluk en een goede gezondheid.

aangepast door Liesbeth*
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Liesbeth* wijzigde de titel naar Ik heb 2 vraagjes over Micosoft en over de mappen.

'k heb zo'n vermoeden dat - bij het aanmaken van je nieuw mailadres - je gevraagd werd naar een controlemailadres en dat jij toen je oud adres opgaf.

Zodanig dat - om je nieuw te gaan wijzigen - er gecontroleerd wordt of jij wel jij bent  - en dat doet men dan aan de hand van je controlemailades-

dat nu niet meer bestaat...

 

voor je mappen: lees even https://www.schoonepc.nl/vragen/nb97-10_miniaturen_ipv_pictogrammen_windows_verkenner.html

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Liesbeth* zei:

Onder Ziggo en daar heb ik nu ook een nieuw emailadres en mijn emails staan in Thunderbird.

Dan word het moeilijk, heb je het oude e-mail adress nog eens getest soms duurt het verwijderen een paar dagen.

En een ander apparaat (smartfoon)  was ook niet gekoppeld aan je e-mail?

 

Maar als je een niet e-mail aanmaakt moet je toch ook weer kiezen waar je de code bij nood heen laat sturen.

Dan begin alles toch vanaf 0.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Liesbeth* zei:

dat heb ik getest maar kwam niks meer op binnen toen ik het uit mijn thunderbird verwijderde dan maar zo laten wie weet kan ik met de W11 een nieuw account aan maken. 

Je kan een contact opnemen met Microsoft met deze vraag: https://support.microsoft.com/nl-nl/account-billing/hulp-met-het-herstelformulier-voor-een-microsoft-account-b19c02d1-a782-dee6-93c3-dc8113b20c42?WT.mc_id=365AdminCSH_Smc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.