Ga naar inhoud

outlook niet te openen


adjo

Aanbevolen berichten

Ik zou nog geen nieuw account aanmaken.

Het gaat blijkbaar om de e-mail van een Hotmail account. Die mail kun je momenteel niet lezen in Outlook. Bedoel je met Outlook 'het nieuwe Outlook', wat de opvolger is van de gratis app Mail? Of bedoel je het grote Outlook, wat onderdeel is van het betaalde kantoorpakket Microsoft Office?

 

Probeer je e-mails van je Hotmail account eerst eens via de browser te lezen.

Klik daarvoor op de volgende link: https://outlook.live.com/mail/0/

Indien nodig moet je dan eerst nog inloggen. Klik daarvoor op de knop Aanmelden, die rechts bovenaan staat. Log daarna in met je Hotmailadres en het bijbehorende wachtwoord.

Lukt dat en krijg je dan je mails te zien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Heb je misschien een GMail-account ? Zo ja, zou je dat kunnen gebruiken om bij het opstarten van Outlook New te gebruiken én toegang te krijgen tot het programma. Lukt dit dan kan je eventueel je andere accounts invoeren. Dit kan wel gepaard gaan met enkele foutmeldingen (maar de meesten ervan zou je probleemloos moeten kunnen doorklikken).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17/3/2024 om 16:52, porrelaar zei:

Ik zou nog geen nieuw account aanmaken.

Het gaat blijkbaar om de e-mail van een Hotmail account. Die mail kun je momenteel niet lezen in Outlook. Bedoel je met Outlook 'het nieuwe Outlook', wat de opvolger is van de gratis app Mail? Of bedoel je het grote Outlook, wat onderdeel is van het betaalde kantoorpakket Microsoft Office?

 

Probeer je e-mails van je Hotmail account eerst eens via de browser te lezen.

Klik daarvoor op de volgende link: https://outlook.live.com/mail/0/

Indien nodig moet je dan eerst nog inloggen. Klik daarvoor op de knop Aanmelden, die rechts bovenaan staat. Log daarna in met je Hotmailadres en het bijbehorende wachtwoord.

Lukt dat en krijg je dan je mails te zien?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17/3/2024 om 16:57, kape zei:

Heb je misschien een GMail-account ? Zo ja, zou je dat kunnen gebruiken om bij het opstarten van Outlook New te gebruiken én toegang te krijgen tot het programma. Lukt dit dan kan je eventueel je andere accounts invoeren. Dit kan wel gepaard gaan met enkele foutmeldingen (maar de meesten ervan zou je probleemloos moeten kunnen doorklikken).

Het opstarten van Outlook New is gelukt bij het invoeren van mijn hotmail account krijg ik weer dezelfde foutmelding 0x80090016.

Ook aan jou  wil ik vragen of het een oplossing zou kunnen zijn om office 2016 opnieuw te starten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17/3/2024 om 11:32, kape zei:

 

Kan je de nieuwe Outlook openen ? Zo ja, zou je de oude Outlook kunnen verwijderen, na ingebruikname van Outlook New. Alleen beschikt deze nog niet over alle mogelijkheden, maar toch voldoende om mee te werken. Maar essentieel is natuurlijk dat je bij opstarten van de nieuwe Outlook kan geraken, natuurlijk.

Het nieuwe outlook heb ik kunnen openen met mijn gmail account maar mijn hotmail-account is niet te openen ik krijg weer dezelfde foutmelding 0x80090016

Met mijn android ipad kan ik gewoon mijn hotmail bereiken!

 

Op 17/3/2024 om 11:32, kape zei:

 

Kan je de nieuwe Outlook openen ? Zo ja, zou je de oude Outlook kunnen verwijderen, na ingebruikname van Outlook New. Alleen beschikt deze nog niet over alle mogelijkheden, maar toch voldoende om mee te werken. Maar essentieel is natuurlijk dat je bij opstarten van de nieuwe Outlook kan geraken, natuurlijk.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, adjo zei:

Is het een goed idee om office 2016   opnieuw te installeren?

Je kunt eerst proberen om Office 2016 te herstellen:

 

Let op: zorg er eerst voor dat alle programma's van Office 2016 (Word, Excel, Outlook e.d.) afgesloten zijn! Klik daarna achtereenvolgens op Start > Instellingen > Apps

In de lijst met apps zoek je Microsoft Office 2016 op.

Gevonden? Klik er dan op. Er zullen twee knoppen verschijnen. Klik op de knop Wijzigen;

 

65f9c49bb4847-2024-03-19_17_56_19-Instel

 

En daarna krijg je het volgende venster te zien:

 

65f9c54f14a59-office_herstellen.png

 

Kies eerst voor Snel herstellen. Wacht totdat het herstellen klaar is.

Controleer daarna of je je mail van Hotmail weer kunt lezen in Outlook 2016.

Nog steeds geen succes? Dan kies je daarna optie 2: Online herstellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had je ook al de optie Online herstellen uitgevoerd? Daarmee wordt Outlook namelijk geheel vernieuwd. Als je dat al gedaan hebt en dat niet geholpen heeft, dan zal Office 2016 verwijderen en daarna opnieuw installeren vermoedelijk ook niet helpen.

 

Even voor de duidelijkheid: had jij je Hotmail account al eens verwijderd uit Outlook 2016 en daarna weer opnieuw toegevoegd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.