Ga naar inhoud

outlook niet te openen


adjo

Aanbevolen berichten

11 minuten geleden, adjo zei:

Allereerst bedankt voor je geduld om mij te helpen,

Ja ik heb eerst snel herstellen en toen online herstellen geprobeerd en nee ik heb hotmail account niet verwijderd.

 

Nog even het volgende: Als ik New Outlook open kan ik mijn gmail account gewoon gebruiken en mail lezen etc ook een oud mailadres namelijk casema is geen probleem. Probeer ik mijn hotmail account te openen dan wordt mij gevraagd mij opnieuw aan te melden.

Als ik dat dan probeer dan verschijnt de volgende melding;Doc3docx.docxDoc3docx.docxDoc3docx.docxDoc3docx.docxDoc3docx.do

Kan je daar wat mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

14 uren geleden, adjo zei:

Nog even het volgende: Als ik New Outlook open kan ik mijn gmail account gewoon gebruiken en mail lezen etc ook een oud mailadres namelijk casema is geen probleem. Probeer ik mijn hotmail account te openen dan wordt mij gevraagd mij opnieuw aan te melden.

Als ik dat dan probeer dan verschijnt de volgende melding;Doc3docx.docxDoc3docx.docxDoc3docx.docxDoc3docx.docxDoc3docx.do

Kan je daar wat mee?

 

Los 't misschien je probleem niet op maar, kan je gewoon geen andere app gebruiken voor je mail dan ...
Thunderbird

is ook uitgebreid met agenda enz...

 

Wil je word, excel enz....

OpenOffice

of Libreoffice

aangepast door VenimK1
Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, adjo zei:

Nog even het volgende: Als ik New Outlook open kan ik mijn gmail account gewoon gebruiken en mail lezen etc ook een oud mailadres namelijk casema is geen probleem. Probeer ik mijn hotmail account te openen dan wordt mij gevraagd mij opnieuw aan te melden.

Als ik dat dan probeer dan verschijnt de volgende melding;Doc3docx.docxDoc3docx.docxDoc3docx.docxDoc3docx.docxDoc3docx.do

Kan je daar wat mee?

Is je account aan een werk of schoolomgeving gekoppeld? Heb je een pincode om de pc te ontgrendelen? En heb je enkel Office 2016 of ook nog andere?

 

4 uren geleden, VenimK1 zei:

Thunderbird

is ook uitgebreid met agenda enz...

 

Wil je word, excel enz....

OpenOffice

of Libreoffice

Gebruik deze software zelf ook en werkt goed, dit is inderdaad wel geen oplossing.

 

Groetjes Ictknechter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Link naar reactie
Delen op andere sites

helaas ook dit help niet.

Ik heb maar besloten mijn hotmail-account over te zetten naar een gmail-account.

Geen hotmails meer maar van het probleem af.

Iedereen die mij probeerden te helpen hartelijk dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.