Ga naar inhoud

[OPGELOST] family safety verwijderen op vista?


embo

Aanbevolen berichten

Beste vrienden ik heb door een verkeerde knopdruk family safety op mijn laptop staan en word er stilaan gek van.

Maar ik krijg hem niet verwijderd.

kan iemand mij aub helpen ben gek aan het worden van dat familie GEDOE

ALVAST BEDANKT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Andere invalshoek.

Download HiJackThis

Dubbelklik op HJTInstall.exe

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst. Klik op "Do a systemscan and save a logfile". en hang dit logje aan je volgende bericht.

NB. Ben je een gebruiker van Windows Vista dan moet je eerst rechtsklikken op HijackThis.exe en dan kiezen voor "Run as Administrator".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast socrates

  1. In Windows Vista, click Start, and then click in the Start Search text box.
  2. Type appwiz.cpl, and then press ENTER.
  3. Next to Windows Live OneCare Family Safety, click Uninstall or Remove.
  4. Follow the on-screen instructions.
  5. When the Family Safety program has been uninstalled, restart your computer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  1. In Windows Vista, click Start, and then click in the Start Search text box.
  2. Type appwiz.cpl, and then press ENTER.
  3. Next to Windows Live OneCare Family Safety, click Uninstall or Remove.
  4. Follow the on-screen instructions.
  5. When the Family Safety program has been uninstalled, restart your computer.

Ik zal mijn goed hart eens laten zien. :-)

  1. In Vista, klik start en dan in tekstveld van start zoeken
  2. typ appwiz.cpl en druk op enter
  3. selecteer in de lijst Windows Live OneCare Family Safety en klik op de knop verwijderen (deinstalleren)
  4. volg de instructies op het scherm
  5. als het Windows Live OneCare Family Safety programma verwijderd is, herstart de computer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ga naar Instellingenbeheer

Instellingen bewerken

daar kunt u waarschijnlijk aanpassen

Ik zal mijn goed hart eens laten zien. :-)

  1. In Vista, klik start en dan in tekstveld van start zoeken
  2. typ appwiz.cpl en druk op enter
  3. selecteer in de lijst Windows Live OneCare Family Safety en klik op de knop verwijderen (deinstalleren)
  4. volg de instructies op het scherm
  5. als het Windows Live OneCare Family Safety programma verwijderd is, herstart de computer.

als ik naar start ga en dan START ZOEKEN vraagt hij mappen of personen ik neem dan MAPPEN en zet appwiz.cpl erin en laat dan zoeken maar hij vind niets. ??????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.