Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Nota: als het teveel werk wordt, dan ben ik tevreden als ik met bv een media creation tool Windows10 terug op mijn C te plaatsen. De zaken die op de andere drives staan kan ik zelf wel herinstalleren, behalve...

Op een van mijn drives stond mijn archief, met voor mij wel enkele belangrijke dingen. Als dat kon terug gevonden worden dat zou fantastisch zijn.....

Groeten en op voorhand dank aan de ontleder die zal helpen

Geplaatst:

Hallo,

Heeft Norton beveiliging wel op deze pc gestaan?
Het is goed dat je niet verdergegaan bent die nep Norton die je een abonnement wilde aansmeren dit was nep.
We gaan kijken wat we allemaal kunnen doen en nog kunnen redden.

Doe als eerste de volgende fix:

Let op: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.

• Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie Afbeelding Als administrator uitvoeren.
  • Druk op de Fixen knop.
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.

fixlist.txt

Geplaatst:

Hallo,

De volgende schijven worden aangegeven:

Drive 😄 () (Fixed) (Total:60.33 GB) (Free:0.44 GB) (Model: Samsung SSD 870 QVO 2TB) NTFS
Drive d: (Door systeem gereserveerd) (Fixed) (Total:0.05 GB) (Free:0.02 GB) (Model: Samsung SSD 850 EVO 250GB) NTFS ==>[systeem met boot componenten (verkregen van schijf)]
Drive e: (Extra) (Fixed) (Total:465.76 GB) (Free:339.88 GB) (Model: WDC WD5003AZEX-00K3CA0) NTFS
Drive f: (Data2020) (Fixed) (Total:7452.02 GB) (Free:3759.58 GB) (Model: ST8000DM004-2U9188) NTFS
Drive g: (DEEL2) (Fixed) (Total:1863.01 GB) (Free:318.71 GB) (Model: Samsung SSD 970 EVO Plus 2TB) NTFS
Drive h: (Help) (Fixed) (Total:32 GB) (Free:31.93 GB) (Model: ASMedia USB 3.0 Device SCSI Disk Device) NTFS
Drive i: (BIJHOUDEN) (Fixed) (Total:32 GB) (Free:7.09 GB) (Model: SEAGATE ST3250823A USB Device) NTFS
Drive k: () (Fixed) (Total:231.78 GB) (Free:185.85 GB) (Model: Samsung SSD 850 EVO 250GB) NTFS
Drive l: (Archief 2) (Fixed) (Total:200.88 GB) (Free:180.12 GB) (Model: SEAGATE ST3250823A USB Device) NTFS

Zijn die nu zichtbaar voor je en te openen?

Geplaatst:

Hierbij twee printscreens van mijn systeem zoals het nu is. De cijfers van printscreen 12 en die van printscreen 1 kloppen niet met elkaar noch met wat ik in de afzonderlijke bestanden zie. Blijkbaar zijn de afzonderlijke bestanden ook aangetast....

Schermopname (12).png

Schermopname (1).png

Geplaatst:

Hallo 

Kijk wat je kan reden via b.v. Puran wat @p38cyq hier aangeeft https://www.pc-helpforum.be/topic/81484-recover-probleem/#comments

Hierna zou je Windows opnieuw kunnen gaan installeren (wat ik aanraad), verwijder wel alle patities en formatteer ze.

Bouw daarna de C schijf op naar keuzen, kijk de andere schijven ook na want ze zijn vol.

Heb je hier hulp bij nodig doe dat hier weer: https://www.pc-helpforum.be/topic/81484-recover-probleem/page/3/#comments

Geplaatst:
11 minuten geleden, abbs zei:

verwijder wel alle partities

Even ter verduidelijking: Abbs heeft het over partities en nièt over schijven  en over verwijderen en niet over wissen.

Geplaatst:

Voordat ik begin met partities te verwijderen.....

Kan ik beter eerst proberen om bestanden terug te vinden, er ontbreken me nog twee grote folders, waarvan ik een zeer graag zou terug gebruiken, namelijk mijn archief, want die kunnen wel verdwijnen als ik de partities verwijder, of niet? De andere folder kan ik opnieuw samenstellen.

En mag ik dan alle partities an alle schijven verwijderen, ttz er telkens één partitie van maken per schijf, is dat wat Abbs bedoelt

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Helaas, je inhoud bevat woorden die we niet kunnen toestaan. Gelieve je inhoud te wijzigen en de volgende gemarkeerde woorden uit je bericht te verwijderen.
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.