Ga naar inhoud

Prullenbak verdwenen

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

De prullenbak op bureaublad van mijn computer is plots verdwenen. Nergens meer te vinden. 

Heb wat gegoogeld, en werd verwezen naar de instellingen. 

Daar staat prullenbal met een vinkje. Nogmaals op toepassen klikken helpt niet.

Schermopname(1072).thumb.png.58c1aa7c29f403b722df10aa33941061.png

Computer herstarten helpt ook niet. 

Als ik een document uit verkenner verwijder, en ik zoek dan op naam van dat document, dan vindt verkenner niets. 

Wat nu? 

Dank bij voorbaat hoor hulp. 

aangepast door Yoyo
Geplaatst:
16 uren geleden, Yoyo zei:

is plots verdwenen

Is het terugzetten van een herstelpunt geen optie?

En dit zijn van die 'vage dingen' die soms op een systeem de kop opsteken en waarnaar je (soms oneindig) naar op zoek kan gaan,

en soms vind je ze na ... pogingen (in die richting, in een andere - en maar blijven zoeken)

soms vind je ze ook wel direct.

En dikwijls is een herinstallatie-met-behoud-van-instellingen gewoon de oplossing van de minste tijd. Het hangt er maar vanaf hoe vlug je er vanaf wil zijn.

Aan jou de keuze...

maar...  ik merk dat het het nog postte in Windows 10 - ben je niet van plan om naar de 11 over te gaan? (want daar wordt nu een nieuwe grote (nu ja) herfstupgrade

uitgerold - en die zal vanzelf dat probleem oplossen.. ? ?

Geplaatst:
2 uren geleden, Passer zei:

maar...  ik merk dat het het nog postte in Windows 10 - ben je niet van plan om naar de 11 over te gaan? 

Het probleem is dat ik Windows 11 eigenluijk niet wil gebruiken. Ik gebruik Win11 op mijn werk, en die win11 vond ik vanaf dag 1 verschrikkelijk gebruiksonvriendelijk! En na al die jaren nog steeds!!! 

Geplaatst: (aangepast)
18 uren geleden, Tamari zei:

Heb je al eens de standaard waarden hersteld? Zie knop Standaardwaarden herstellen.

Ben ik dan niet al mijn persoopnlijke pictogrammen kwijt die ik al die jaren op bureublad heb geplaatst? 

aangepast door Yoyo
Geplaatst:

Blader in de Verkenner naar deze locaties: 

-c:\Users\Public\Desktop\

-c:\Users\GEBRUIKERSNAAM\Desktop\

Hier staan alle snelkoppelingen etc. die op je Bureaublad staan.

Kopieer deze desgewenst naar een andere locatie en je hebt ze veilig.

Geplaatst:
57 minuten geleden, Yoyo zei:
19 uren geleden, Tamari zei:

Heb je al eens de standaard waarden hersteld? Zie knop Standaardwaarden herstellen.

Ben ik dan niet al mijn persoopnlijke pictogrammen kwijt die ik al die jaren op bureublad heb geplaatst? 

Als je zeker wil spelen, plaats er dan een kopie van in een nieuw mapje in de map Documenten. Je kunt ze dan, indien nodig, eenvoudig terug plaatsen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Helaas, je inhoud bevat woorden die we niet kunnen toestaan. Gelieve je inhoud te wijzigen en de volgende gemarkeerde woorden uit je bericht te verwijderen.
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.