Ga naar inhoud

Problemen met branden van dvd


viridis

Aanbevolen berichten

Hallo kweeze wabbit bedankt voor de reactie. Ik heb op dit ogenblik al twee merken geprobeerd namelijk PRINCO DVD-R 4.7 GB sp120min. 1-4Xspeed en dan nog het volgende merk is PHILIPS DVD-R 4.7 GB 120min 1-16xspeed ook nog van PHILIPS DVD+R 4.7 GB 120min 1-8xspeed zij geven dus telkens fouten aan of het aan de DVD'S ligt weet ik dus niet.

De brander waar het over gaat is, (dit zijn de gegevens die de PC doorgeeft)

(3:0) I:/ATAPI DVD W DH16W1P die upgrade waar jij over spreekt weet ik eigelijk weinig van om maar te zeggen niets maar als het niet te moeilijk is en je kunt mij vertellen wat en hoe ik het moet doen kan ik het eens proberen misschien is het probleem dan wel opgelost.

Het sturingsprogramma op de PC is WINDOWS VISTA HOME PREMIUM

Wat ik nog wil vragen is het volgende moet de brand snelheid van de brander hetzelfde zijn als datgene wat op de DVD'S staat of speelt dat geen rol.

Ik wil je nog eens bedanken voor uw reactie

DOEI

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tot op zekere hoogte bepaald de snelheid van de dvd brander welke dvd je moet nemen.

Dvd brander 20x en 4x is wel veel verschil maar 20x en 16x dvd is geen probleem.

Wat je wel moet opletten is dit:

Uw brander is 20x en je hebt dvd van 20x dan zou ik voor sommige zaken op lager snelheid branden.

Uw dvd-brander is een LiteOn Gebaseerd Optische drives

Voor firmware Google Vertaling

Lees ook

Flash Utility forum draad bij CD Freaks

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.