Ga naar inhoud

HELP!! belangrijke afbeeldingen niet te kopiëren


ricje20

Aanbevolen berichten

Hallo,

Sommige afbeeldingen kan ik niet kopiëren van Schijf F:\ (een serverschijf) naar schijf C:\ (lokale schijf). Als ik kopiëer van F:\ naar C:\ begint het in eerste instantie gewoon met kopiëren. maar... Daarna zegt hij bij een paar afbeeldingen de foutmelding:

Fout bij het kopiëren van bestand of map.

kan "Naam van Afbeelding" niet kopiëren. Kan geen gegevens van het bronbestand of op de bronschijf lezen.

Daarna stopt hij gewoon met kopiëren. Als ik het weer kopiëer (dezelfde afbeeldingen naar dezelfde map) slaat hij die afbeelding die net niet lukte over. Dit gebeurt bij erg veel afbeeldingen.

Ik kan eigenlijk geen afbeelding missen of overslaan omdat ze voor de Webshop van ons bedrijf zijn...

Kan iemand mij helpen?

Bij voorbaat dank.:-)

aangepast door ricje20
typfout
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

srry dat ik zo laat reageer maar ik was op kamp en werk alleen s'ochtends. (vakantie-baan).

ja, sommige afbeeldingen lukken wel en sommige niet.

Ik kan alle afbeeldingen (inclusief foute/beschadigde/ofweetikveel) wel openen met Adobe Photoshop.

Hoe Zet je de "rechten op 777" en wat is dat.....

bedank voor de hulp die jullie me bieden.

aangepast door ricje20
geen antwoord gegeven op alles
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het kopieren niet lukt en het openen in photop lukt wel, kan je het volgende doen.

Open de afbeeldingen, die op de F schijf staan, in photoshop en sla ze gewoon op als jpg op de juiste locatie van de C-schijf.

Dit gaat waarschijnlijk tijd en moeite kosten maar je gaat de afbeeldingen wel op de goede plaats krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmmmm, geen slecht idee!!!! :-)

Thanks!!xD:viking:

Dat kost me niet veel moeite xD ik heb al te vaak met adobe photoshop gewerkt als je begrijpt wat ik bedoel haha!!!

:ciao:

(deze discussie gaat verder)

aangepast door ricje20
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.