Ga naar inhoud

Gast maximiliaan

Aanbevolen berichten

Gast maximiliaan

:dong:Ik ben bezig om via FTD de 3 films van Stieg Larson te downloaden maar de films zijn alle 3 langer dan 120 minuten dus passen ze niet op een gewone dvd moet ik ze dan branden met een double layer brander of zin er andere mogelijk heden bv de film op 2 dvd's branden en zo ja hoe gaat dat

Maximiliaan:hmpf:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast maximiliaan

:argh:Ik dacht dat ik niets fout deed want mij is altijd verteld dat je 1 copie van een film voor thuisgebruik mocht downloaden maar toch bedankt voor de reactie.

Maximiliaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht dat ik niets fout deed want mij is altijd verteld dat je 1 copie van een film voor thuisgebruik mocht downloaden maar toch bedankt voor de reactie.

Je hebt gelijk. Ik had even over het hoofd gezien dat je van Nederland was. Daar is de wetgeving inderdaad anders. Je mag in Nederland downloaden, maar niet uploaden. En uploaden doe je niet, alleen downloaden. Dus je bent legaal bezig in Nederland. Sorry voor mijn opmerking van daarnet dus.

Hoe groot is het filmbestand (in GB)? Een dvd kan tot 4.7 GB. Op een dubbel layer schijfje krijg je een film van 9 GB op, maar je moet dan wel zo'n dual layer schijfje kopen en je moet zo'n dual layer schrijver hebben.

Je kan een film in delen splitsen met Vidsplitter: http://www.geovid.com/vidsplitter/

Dus stel dat je een lange film van 10 GB splitst in 3 delen met Vidsplitter, krijg je dus 3 avi bestanden, en kan je de film over 3 dvd's verspreiden;

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast maximiliaan

Bedankt Kurt voor de uitleg de meeste films of serie's zijn 4.7 gb dus die passen op een gewone dvd maar toevallig deze niet die zijn meer dan 5 gb ik in ieder geal proberen te splitsen.

Maximiliaan:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een programma als clone dvd zet een film die groter is als 4.7Gb, toch nog op een gewone DVD.

Clone DVD is niet gratis.

Misschien dat er leden zijn die ook gratis software kennen die de mogelijkheid heeft zoals clone DVD.

Probeer eens met het gratis windows live movie maker, staat normaal al op je PC.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.