Ga naar inhoud

wifi heeft geen geldige ip confugratie


lichtje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Bingo ! ... ;)

 

Met het productnummer L4F90EA#UUG kom ik op de HP website bij de HP Pavilion Notebook 17-f255nb ... je mag eerst en vooral deze driver downloaden, na het voltooien van de download installeer je nog niets maar voer je eerst het onderstaande uit.

 

Open je apparaatbeheer, navigeer naar je Netwerkadapters en klik op het kleine driehoekje.

 

5682c063bd52a-wifi_driver_uninstall.JPG

 

Dubbelklik op je draadloze netwerkadapter: in jouw geval is dat de Realtek RTL8723BE, in het voorbeeld hieronder is dat de Broadcom.

 

Er opent een kleiner scherm "Eigenschappen van Realtek RTL8723BE" ... navigeer nu naar het tabblad Stuurprogramma, klik onderaan op Verwijderen en nadien klik je op OK.

 

Volg nu de aanwijzingen op het scherm, op het einde van de procedure zal je gevraagd worden om de laptop opnieuw op de starten.

 

Na het heropstarten navigeer je naar je map Downloads ... nu klik je met rechts op de eerder gedownloade driver (sp69411.exe) en je kiest voor Als administrator uitvoeren.

 

5682c07cd06e2-driver.JPG

 

Volg nu terug de aanwijzingen op het scherm, op het einde van de procedure zal je terug gevraagd worden om de laptop opnieuw op de starten.

 

Nieuwe driver gedownload, oude driver verwijderd en nieuwe driver geïnstalleerd ... hoe staat het met de problemen na het uitvoeren van dit alles ?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

toen ik op verwijderen en ok klikte deed de laptop niets en op de duur heb ik maar zelf heropgestart.

heb dan via download  dat icoontje uitgevoerd en de laptop vroeg niets van her opstarten ,

 

daarna kon ik terug op internet maar moest netwerksleutel opgeven , dus het wachtwoord.

 

voorlopig ben ik online gebleven. kga nu eens opnieuw afmelden en terug komen , zal dan zien wat de laptop nu zal doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bitdefender is OK qua bescherming ... de ene anti-virus heeft een grotere invloed op de snelheid dan de andere en traagheid komt ook niet altijd van de antivirus.

 

Wanneer duidelijk is dat de problemen met je draadloze netwerkverbinding opgelost zijn, dan bekijken we eventjes die traagheid ... geef maar een seintje als je er klaar voor bent. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn beste wensen.

 

hier ben ik dan weer. :)

heb geen problemen meer gehad om direct op internet te geraken. de laptop doet terug goed.

tijdje terug had ik nog een ander probleem erbij en dat was , als ik te lang naar you tupe keek muziek en zo dan was error en startte de pc vanzelf opnieuw op.

 de tekst die dan plots verscheen was " :( System_thread_exception_not_handled (atikmdag.sys) ".

de laptop hield dan even zijn manieren en deed dat niet meer en gisteren was dat plots terug. vreemd. 1 x voorgehad gisteren

tijd goed , tijdje slecht, het ligt in pozen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste wensen lichtje ! :)

 

als ik te lang naar you tupe keek muziek en zo dan was error en startte de pc vanzelf opnieuw op.

 

Hoe is het op dat moment gesteld met de temperaturen met de laptop ? ... op welke ondergrond gebruik je hem ?

 

Wanneer duidelijk is dat de problemen met je draadloze netwerkverbinding opgelost zijn, dan bekijken we eventjes die traagheid

 

Hier kunnen we ook mee aan de slag ... kan je het onderstaande uitvoeren en het gevraagde logje hier in je topic posten ?
 

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.png RSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hoe je controleert of je met een 32- of 64-bitversie van Windows werkt kan je 
hier bekijken.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

De handleiding voor het gebruik van RSIT kan je HIER bekijken en we hebben ook nog een 

.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.