Ga naar inhoud

game laptop kopen


Aanbevolen berichten

Je kan perfect Black Ops spelen voor €325 met dit (klik er op) toestel... ;-)

Zelfs voor een desktop is het budget dat je voorziet eerder beperkt te noemen.

Daar ben ik het volkomen mee eens.

Een playstation is gemaakt om games op te spelen.

Je hebt een veel beter beeld en je hoeft je geen zorgen te maken over systeemvereisten.

Op een playstation kan je bovendien ook nog muziek, films (zelfs blu-ray, 3D) afspelen op internet gaan..........

Link naar reactie
Delen op andere sites

rond de €1500? Ik weet het zeker dat er nog goedkopere bestaan hoor, kijk maar naar de

Acer Aspire 3750-2314G50MN Azerty , die +- €640 kost :-)

en een playstation kopen lijkt mij niet echt een goed idee, want ik heb die pc ook nodig voor school :dong:

Link naar reactie
Delen op andere sites

rond de €1500? Ik weet het zeker dat er nog goedkopere bestaan hoor, kijk maar naar de

Acer Aspire 3750-2314G50MN Azerty , die +- €640 kost :-)

en een playstation kopen lijkt mij niet echt een goed idee, want ik heb die pc ook nodig voor school :dong:

Als je wil gamen op een laptop voorzie je inderdaad best een budget van minimum €1500...

De Acer die je aanhaalt is prima...om een online spelletje te spelen.

Gewoonlijk koop je een Acer maar één keer...nadien weet je wat je er aan hebt...absoluut geen topper wat betreft betrouwbaarheid.

Goldenswipe heeft overmaat van gelijk wat betreft je budget...voor €600 heb je met moeite een goede basic laptop.

Je hebt dus twee mogelijkheden : je budget opkrikken of de dingen gescheiden bekijken en een PS3 aanschaffen samen met een basic laptop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.