Ga naar inhoud

JEANSPANJE

Lid
  • Items

    859
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Reputatie-activiteit

  1. Vind ik leuk
    JEANSPANJE ontving reputatiepunten van porrelaar in LAPTOP AANSLUITEN OP TV   
    Ik heb ondertussen zelf de oplossing gevonden.
    Ik geef die door om evnetueel anderen te helpen.
    1; laptop uit zetten en tv uit zetten
    2. Kabek HDMI aansluiten op beide apparaten.
    3.  Kies op de TV als er meerdere HDMI aansluitingen zijn de juiste (probeer ieder HDMI om de juiste te vinden)
    4 GELUID OP TV KRIJGEN: Klik met rechterkant muis op het geluidsicoon rechtsonder op de laptop.
                                               Klik nu op "Geluidsinstellingen openen"
                                               OP deze Blz staat nu bovenann GELUIID 
                                               Kies hier het uitvoerapparaat dat Je wil beluisteren.  In dit geval is dit de naam van Je TV
    5.  Sluit deze pagnia en Je hebt al geluid op Je TV
    6.  BEELD KRIJGEN OP JE TV:: Open opnieuw het beeld zoals in punt 4 hierboven vermled staat.
                                                   Links staat er boveann BEELDSCHERM;
                                                   Scroll naar beneden en klik op meerdere beldschermen instellen.
                                                   Nu zie Je op volgend beeld 1/2 in een blauwe rechthoek.  Dt wil zeggen dat er 2 beeldschermen nu zichtbaar zijn.
    7.  Zowel hebben TV en laptop nu GELUID EN BEELD EN IS DIT PROBLEEM WAT MIJ BETREFT OPGELOST en  averwijderd worden.
    TOCH DANK VOOR ALL jULLIE HULP IN HET VERLEDEN;
     
  2. Vind ik leuk
    JEANSPANJE ontving reputatiepunten van Passer in externe harddiscs worden niet meer herkend   
    Beste Passer,
     
    Ik denk dat wij nu deze topic kunnen afsluiten.
    Ik weet nu hoe een file backup en een system back up te maken.  De file back up duurt niet lang en de system back up blijft ongeveer 2 uur duren maar ik kan daar mee leven want ik kan ondertussen verder werken op mijn laptoop.
    U hebt mij ook geleerd hoe ik een back up kan terug zetten (als het maar een pbd map is)
    Ik wil U en al Uw medewerkers oprecht bedanken voor al deze zeer gewaardeerde hulp want zonder U was ik er nooit op gekomen hoe dit allemaal moet.
    Indien U het daarmee eens bent, gelieve dan deze topic te sluiten.
    Tot volgend maal.
    Mvg
  3. Vind ik leuk
    JEANSPANJE ontving reputatiepunten van route99 in ik kan windows store niet openen   
    EUREKA!!!!!!
    Het heft uren geduurd maar EDGE en Store werken weer.
    Volgend weg heb ik gevolgd om dit op te lossen:
    1.  Ik heb Media Creation Tool geinstalleerd en dan de instructies gevolgd.  Ik heb gekozen om "de laptop bij te werken" en Windows 10 opnieuw gedownload, dit duurt zeker een half uur.  Daarna zijn alle updates in Media Creation Tool ook gedownload dit duurt zeker een uur.
    2.  Na die lange tijd vraagt de laptop of ik windows 10 wil installeren.  Ik heb de optie gekozen "met behoud van al mijn bestanden en apps" en dan duurt het ongeveer 4-5 uren om Windows 10 te installeren zonder mijn bestanden en apps te wijzigen en alle updates te installeren.  Ik heb nu de laatste versie 1709 op mijn laptop zoals ik ook voorheen had en een melding zegt dat er geen verder updates ter beschikking zijn.
    3.  Na opnieuw opstarten van de laptop krijg ik alles netjes terug en ook EDGE en STORE WERKEN PERFECT nu.  Ook als ik op de knop "Assistentie vragen" klik opent zich de gevraagde pagina.
    Ik ga nu verder onderzoeken wat gewijzigd is.  Ik weet al dat ik niet de Classic shell heb als ik op de start knop klik maar die kan ik wel ergens opnieuw instellen.
     
    Ik wilde U deze oplossing melden omdat dit eventueel andere gebruikers die met dezelfde klachten bij U komen kunnen geholpen worden.
    We sluiten deze topic voorlopig niet af en ik geef U morgen bericht of er andere problemen gerezen zijn.
    Mvg
     
      
  4. Vind ik leuk
    JEANSPANJE ontving reputatiepunten van kweezie wabbit in WINDOWS MEDIA PLAYER NAAR NIEUWE PC KOPIEREN   
    Ik heb dus alle cd's opnieuw geript op mijn laptop maar als mp3 als bestandstype.  Alles staat netjes in de map mijn muziek.
    Het heeft mij wat tijd gekost maar nu is alles perfect in orde en kunnen we deze topic afsluiten.
    I wil U allen nogmaals bedanken voor Uw zeer gewaardeerde hulp en misschien tot volgend probleem opduikt.
    Dank ook aan al Uw medewerkers .
    mVG
  5. Vind ik leuk
    JEANSPANJE ontving reputatiepunten van Passer in WINDOWS MEDIA PLAYER NAAR NIEUWE PC KOPIEREN   
    Sorry  Droske maar ik ben 81 jaar en heb spasmen en dan vertrekt soms een topic alvorens ik klaar ben.  Dus moet ik een 2de sturen.
    Wat die andere informatie betreft die stuur ik alleen omdat ik ook verder zoek terwijl U ook eraan werkt en ik denk dat die nieuwe informatie U misschien dichter bij de oplossing zal brengen.
    In de toekomst zal ik op mijn topic altijd Uw antwoord afwachten alvorens een nieuwe reactie te sturen
    Wat die hoofdletters betreft, ik zal die nooit meer gebruiken.
    Kunnen we onze goede samenwerking verder zetten?
    Nogmaals mijn excuses.
    Mvg
  6. Vind ik leuk
    JEANSPANJE ontving reputatiepunten van Passer in Hoe partitioneren in windows 10   
    Bedankt Passer het is mij gelukt.
  7. Vind ik leuk
    JEANSPANJE ontving reputatiepunten van Asus in Hoe partitioneren in windows 10   
    Ik ben79 jaar oud en heb geen vriendenkring die daar iets van af weet.  En daarbij, ik zit in spanje tot eind dit jaar, en Spaans versta ik al helemaal niet.
    Waarom kunt u mij hier niet op antwoorden?
    mvg
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.