Ga naar inhoud

externe harddiscs worden niet meer herkend


JEANSPANJE

Aanbevolen berichten

Na het oplossen van vorig probleem heb ik en nieuw probleem.

Ik heb windows 10 en Google Chrome als browser.

Ik wil een back-up maken maar mijn externe harddisc wordt niet meer herkend als ik "deze pc" open.

Ik heb een 2de geprobeerd en heb hetzelfde probleem.

Hoe krijg ik toegang tot mijn externe harddisc waar ik mijn back-ups heb opstaan?

Mvgf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is in orde en alles werkt weer.

Ik heb wel een ander dat misschien in een andere topic moet opgelost worden.

Ik wil een externe back up maken als volgt:

windows  instellingen- bijwerken en beveiliging - back up - meer opties en dan krijg ik bijgevoegd knipsel.

Als ik hier dan klik nu back up maken gebeurt er niets.  Het externe volume heeft voldoende ruimte maar de back up werkt niet.  Het beeld toont ook dat de grootte van de back up 0 bytes is.  Hoe kan dit?

Ik wil ook Windows Old die nog op mijn laptop staat definitief verwijderen maar dat lukt niet omdat die beveiligd is met Trusted Installer.

2 vragen dus:

1. Hoe verwijder ik eerst die Windows OLd map definitief.  Die neemt te veel plaats in en wordt bij iedere back up herhaald.  Mijn externe schijf zal dan snel oplopen.

2.  Hoe krijg ik de back up op die externe schijf aan het werk? Kan ik biçj iedere back up automatisch de oudste  back up verwijderen en hoe?

Knipsel.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.