Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

23 juli 2009

Beste mensen,

Ik heb een toepassing in MS Access gemaakt (Cijfer-administratie)

Ik wil nu hebben dat de docenten via hun eigen computer (misschien thuis of op school) de cijfers invoeren. Deze cijfers moeten rechtstreeks in mijn toepassing komen.(dus in het tabel waar de cijfers thuishoren)

Voor de verwerking van de cijfers zorg ik wel . Hoe zou dat moeten?

bijvoorbaat dank.

groetjes

perryb

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 juli 2009

Beste mensen,

Ik heb een database en daarin moeten de cijfers van studenten ingevoerd worden.De verwerking van de cijfers gebeurt daarna.

Ik wil alvast deze database op een netwerk plaatsen, daarna wil ik aan alle docenten een invoerscherm toewijzen om de cijfers in te voeren.

Het invoeren moet op school of thuis gebeuren.

Hoe zou ik dit moeten aanpakken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het zelf nooit in praktijk gebruikt maar het principe is als volgt.

Je moet een 2de database aanmaken met linked tables (gelinkte tabellen) die verwijzen naar jou "master" database. De "duplicate DB" gaat dan werken met de tabellen uit jou master DB.

Je bezorgt een copie van die "duplicate" DB aan de docenten die het nodig hebben en je zorgt dat de "master" DB altijd bereikbaar is voor de "duplicate" DB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Een handig en gratis online tool waarmee schoolcijfers door docenten ingevoerd en

door leerlingen uitgelezen kunnen worden is www.PuntenLijst.eu . Bovendien hebben student/leerling en docent toegang tot statistische gegevens en histogrammen.

Kijk voor meer uitleg en voor een demonstratie van de functionaliteit van de tool op www.PuntenLijst.eu

Beheer PuntenLijst, Ad. Verschuren

06 133 04 02 6

www.PuntenLijst.eu

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.