Ga naar inhoud

betreft flikkerend scherm en vervormd


Robin_1986

Aanbevolen berichten

Hallo

Ik ben Robin en ben nieuw op dit forum en had een vraag.

Ik werk al een tijdje op windows XP en een Pentium 4 van PC maar

jammer genoeg heb ik een vervelend probleem in verband met mijn beeldscherm.

Hij flikkert constant en vervormt regelmatig. Ik heb mijn drivers van mijn Geforce videokaart al opnieuw geïnstalleerd en ik heb al beeldscherm instellingen gemaakt bij configuratiescherm maar het helpt helaas niet.

Ik heb een TFT scherm van HP, dat wil ik nog even vermelden.

Wat kan ik er nog aan veranderen zodat hij terug normaal functioneert of kan ik beter een nieuwe PC kopen die een Dual Core Processor heeft en dubbel zo snel is als een Pentium 4 PC.

Hopelijk kan iemand mij snel helpen.

Met Vriendelijke Groeten

Robin

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hey

Bedankt voor de snelle reactie, ja dat heb ik ook al veranderd een ander scherm

Het lijkt precies alsof mijn beeld niet mee kan met de handelingen die ik doe en ook al open ik heel langzaam en rustig een programma hij blijft flikkeren en scherm wat vervormen

Ik weet niet wat ik er nog aan kan veranderen buiten misschien alles opnieuw installeren maar of dat gaat helpen weet ik ook niet zeker.

Groetjes Robin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou dit eens doen:

Download Free PC Audit naar je PC.

Klik op freepcaudit.exe

Op het scherm met "Scanning .... Please wait", wacht je tot het programma klaar is.

Klik nu op "file" en dan op "save as".

Geef het .txt-bestand een eigen naam en klik op "opslaan".

Open het .txt.-bestand en verwijder deze regel : Windows product key:

Niets anders verwijderen!

Dan via "bestand" op "opslaan" klikken.

Hang dit .txt-bestand als bijlage aan je volgende bericht.

Hoe hang je een bijlage aan je volgende bericht ?

Scroll naar beneden onder je bericht.

Klik op "Beheer bijlagen"

Klik op "Bladeren" en zoek naar het bestand op je PC.

Klik op "Uploaden".

Het .txt-bestand wordt nu toegevoegd aan je bericht.

Venster sluiten.

Klik onder je bericht op "Reactie versturen".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

Bedankt voor alle reacties, ja dat heb ik ook geprobeerd, ik had ook een klein vermoeden dat het iets met mijn videokaart was omdat als ik iets in winamp of windows media player afspeel dat doet hij allemaal perfect zonder te flikkeren of iets te vervormen, en als m blijft hangen de pc dan hangt mijn heel scherm en ik kan niets meer doen en mijn geluid blijft doorspelen

Het is iets raars maar zou alles opnieuw installeren inclusief windows xp helpen volgens jullie ? dus formatteren bedoel ik.

Groetjes Robin

---------- Post toegevoegd om 11:02 ---------- Vorige post was om 11:00 ----------

met niets meer doen bedoel ik dat mijn beeld soms bevriest, flikkert en vervormd he en ja mijn geluid speelt door daarmee dacht ik dat het iets met de videokaart was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

Ik heb verschillende instellingen gemaakt bij beeldscherm instellingen en hij flikkert niet meer dus dat is positief maar nu heeft de PC soms de neiging om te hangen op onregelmatige tijdstippen, ik heb er weinig controle over. en met hangen bedoel ik dat ik geen CTRL+ ALT + DEL kan doen, ik kan alleen resetten.

Weet iemand misschien wat dat zou kunnen zijn of heeft iemand tips om uw windows xp stabieler te maken, dus ik bedoel iets uitschakelen of iets instellen.

Alvast bedankt voor alle reacties

Groetjes

Robin

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.