Ga naar inhoud

betreft flikkerend scherm en vervormd


Robin_1986

Aanbevolen berichten

  • Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

ok, bedankt dan zal ik eens rondzien op de website van NVIDIA GForce want die kaart zit er nu in, Het is een videokaart die mijn nonkel er pas in gestoken heeft, het was eigenlijk om te zien of het probleem van beeldscherm dat flikkert verholpen was dus het is geen nieuwe videokaart, die komt uit een oude pc ergens van maar het is verholpen gelukkig maar ik heb geen idee hoeveel geheugen die kaart heeft, het is een GEFORCE 4 NVIDIA MX 460 videokaart die er nu in zit en werkt wel goed maar het kan goed zijn dat die kaart al oud is omdat die uit een andere computer komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, alvast bedankt voor de reactie, maar waarschijnlijk helpt uitbreiden van geheugen mij iets meer tenzij een videokaart voor algemene toepassingen op computer met Windows xp al een enorme verbetering is want daar heb ik niet zo veel ervaring mee, videokaarten en ik denk dat mijn moederbord dat niet aankan, die kan alleen maar DDR Ram aan en nu zijn er ook al videokaarten van 512 MB DDR2 en gaat dat gaan volgens u ? of optie 2 is naar 1,5 GB Ram of 2 GB Ram gaan.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Videokaart geheugen word steeds aangegeven met GDDR en niet met DDR.

En zoals Stegisoft reeds zij heeft het type video geheugen niets te maken met uw systeem geheugen dat staat volledig los van elkaar.

Waar u wel op moet letten bij de aankoop van een nieuwe kaart is het slottype waar de kaart in moet.

Je hebt PCI , AGP en PCI-E sloten met de daarvoor bestemde kaarten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok das goed, merci voor de weblink van de videokaart en bedankt nog voor de reacties, nog 1 vraag, is het ook mogelijk om een videokaart te kopen die 2 beeldschermen toelaat of ligt dat ook aan andere componenten want als ik er toch één aanschaf zou ik dat graag als optie hebben voor 2 schermen.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.