Ga naar inhoud

betreft flikkerend scherm en vervormd


Robin_1986

Aanbevolen berichten

ok bedankt, wat ik nog wou vragen was ik heb op de website van Compucity gezien, dat is een winkel bij mij in de buurt, die hebben een GEFORCE Videokaart de GEFORCE 8400S.

Gaat mijn moederbord die kunnen aansturen omdat mijn moederbord heeft PCI sloten maar geen PCI-E. Sorry als ik de vraag stel maar ik ken echt niet veel van videokaarten. Hoe weet ik zeker dat die kaart gaat werken of kan ik beter bij de winkel langsgaan zodat ik heel zeker weet dat die in mijn Pentium 4 gaat passen en functioneren.

Groetjes Robin

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ok bedankt, ja dat klopt ik heb 3 PCI Sloten en AGP sloten. Ik heb gisteren alle informatie over mijn moederbord opgezocht

ASUS P4B533 is het moederbord type, In google als je daar P4B533 tikt en dan bij google afbeeldingen klikt dan het eerste fotoke en dan die weblink staat alle info over mijn Asus moederbord.

Nogmaals bedankt voor de reacties

---------- Post toegevoegd om 14:05 ---------- Vorige post was om 14:02 ----------

Ik zal alleszins eens kijken naar zo een AGP Videokaart. Ik heb altijd 1 slot vrij he en dat is meer als voldoende voor mij.

---------- Post toegevoegd om 14:10 ---------- Vorige post was om 14:05 ----------

Ik heb de P4B533E Asus Moederbord, ik ben 100% zeker

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals eerder gezegd kun je Maximaal AGP 4x kaarten gebruiken op uw moederbord.

Je zegt dus dat je 3 PCI sloten hebt maar de Asus P4B533E heeft er 6!!!

Nu dit doet weinig terzake daar ze allebei 1 AGP 4x slot hebben voor uw videokaart en daar moet je rekening mee houden.

HIER een kaart die ik je zeker aan kan raden daar deze nog redelijk snel is en zeker op uw moederbord past.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok merci voor je reactie, ja sorry ik heb mij vergist ik heb inderdaad 6 PCI sloten, ik heb zonet op de doos gekeken en daar staat een foto op en die heeft er 6.

Bedankt voor de weblinks van jullie. Ik zal zeker eens meer lezen over de links van beide videokaarten die jullie me gestuurd hebben

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.