Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Hoi,mijn beeldscherm gaat pas aan als mijn pc volledig is opgestart,ik zie dus mijn pc niet meer opstarten op mijn scherm en het duurt een paar minuutjes langer vooraleer hij is opgestart.Wie weet raad?

aangepast door stef10
Geplaatst:

Scherm aanzetten 5 minuten voor de pc haalt ook niets uit,ik zou vista opnieuw willen installeren,maar dan ben ik mijn e mails kwijt(windows mail) en ik heb een iphone en hoe zit het dan met itunes ben ik die dan ook kwijt?

Geplaatst:

Ik denk niet dat het herinstalleren van windows een oplossing gaat bieden.

Volgens mij is het een hardware probleem en ligt het niet aan de software.

Je zegt dat je de pc helemaal niet ziet opstarten dus neem ik aan dat je ook de bios post niet ziet en dan is er nog geen sprake van drivers die aan het laden zijn.

Geplaatst:

Ik zie dus de bios niet,ik doe het dus zo,s'morgens ga ik naar de pc ,ik duw eerst op het knopje om het beeldscherm aan te zetten,dan gaat er een lampje aan en uit op mijn scherm,vervolgens start ik de pc op,het scherm gaat pas aan als de pc volledig opgestart is.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.