Ga naar inhoud

Voorbeeldvenster inschakelen in taakbalk


Gast Raceman1910

Aanbevolen berichten

  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

@ raceman 1910 ;zet je muis vanonder op je taakbalk ..... rechtsklik op de muis ....ga naar eigenschappen .....

het vinkje van onderen waar staat met aero peek een voorbeeld geven van het buraeu blad moet aangevinkt zijn

probeer dit eens ***je dient dan je pc te herstarten **

*ik was er bijna ....

*ga naar Start ...

*vervolgens ga je naar Computer...

*rechts klik op computer...

*open.. Geavanceerde Eigenschappen

*vink vervolgens AERO PEEK aan

* en Herstart

je dient de controlle die ik eerst aangaf ook na te gaan !!!

dank aan kweezie wabbit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja in mijn tips heb ik een printscreen gemaakt hoe de instellingen op mijn pc staan.

Terug inschakelen:

Ga naar Configuratiescherm --> Systeem en beveiliging --> Systeem --> Geavanceerde systeeminstellingen --> Prestaties --> Instellingen.

Staat "Aero Peek inschakelen" aangevinkt? Ook moet UAC (User Account Control) aanstaan volgens internet? Maar daar ben ik niet zeker van.

Ook kan het zijn dat je grafische kaart geen Aero ondersteund, en dan krijg je sowiezo geen voorbeeldvenster! Welke grafische kaart heb je en werken de aero effecten (doorzichtige venster enzo???)

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

klik op start ,ga naar computer , rechts klik op computer vervolgens ga je naar eigenschappen open doen , links in het scherm zie je Geanvanceerde systeem instellingen ...klik daarop om te openen ,nu zie je hier het scherm systeemeigenschappen ...klik op instellingen :daarop opent zich een ander scherm zie je dan een scherm ; waar de eerste regel is om je Aero Peek inteschakelen ...deze moet aangevinkt zijn !! bevestig met ok

nu start je je systeem terug op ,na de herstart ga je met je muis aar beneden op de balk ...rechts klik ...eigenschappen ... en controleer of Aero peek aangevinkt sta !

is dit zo dan is het probleem opgelost !

aangepast door rope
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.