Ga naar inhoud

Hoe kwam je op dit forum terecht ?


kape

Hoe kwam je op dit forum terecht ?  

2.259 leden hebben gestemd

  1. 1. Hoe kwam je op dit forum terecht ?

    • Google (of andere zoekmachine)
      2301
    • Krant
      19
    • Computertijdschrift
      50
    • TV-programma - De Stip
      7
    • "van mond-tot-mond"-reclame
      143
    • Folder/Flyer
      81
    • Facebook
      13
    • Andere
      83


Aanbevolen berichten

Naar mijn bescheiden - oordovend daverend applaus - mening is 'Google' hier de "grote overwinnaar". Op zich niet zo onbegrijpelijk.

Men - wie dan ook (ook gij daar achteraan) - heeft een computerprobleem en neef Sjareltje, nichtje Trezeke en nonkel Frans (och jé, ook hij weer) kan het niet oplossen dus gaan wij (jawel, wij allemaal) eerst eens kijken en zoeken op een zoekmachine.

Maar ja, die zoekmachine is ook geen wonder want dat woud is intussen zo groot geworden dat we de juiste boom absoluut niet meer kunnen vinden...

En dan ontstaan er forums, zoals vroeger ons Sjarelke en ons Treezeke en onze nonkel Frans (ook die weer). Zelfs Windows heeft een eigen forum (da's ne gemakkelijke: elk probleem is: 'tis geen windowsfout').

En jawel, God schiep de dag en het licht, en zie, daar was PCHelpforum.

Moraal van het verhaal: de Pc is misschien om zeep maar de wereld nog niet...

Groetjes,

Beolei

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
  • 3 weken later...

Was op zoek naar informatie ivm powerlan, op google stond deze forum bij de eerste resulaten. Zo ben ik hier beland.

Maar volgens mij moeten de forum beheerders opzoek gaan naar de reden waarom mensen zich registreren naast het feit dat ze hier terecht komen na iets zoeken op het internet. Want je kunt de topics ook lezen zonder zich te moeten aanmelden (wat volgens mij heel positief is). Blijkbaar zijn de antwoorden interessant genoeg (niet allen qua inhoud maar ook qua de manier waarop) om mensen aan te zetten tot registratie. Ik denk dat de focus hierop moet liggen om het goede van de forum te houden.

Keep the good work zal ik maar zeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.