Ga naar inhoud

Hoe kwam je op dit forum terecht ?


kape

Hoe kwam je op dit forum terecht ?  

2.259 leden hebben gestemd

  1. 1. Hoe kwam je op dit forum terecht ?

    • Google (of andere zoekmachine)
      2301
    • Krant
      19
    • Computertijdschrift
      50
    • TV-programma - De Stip
      7
    • "van mond-tot-mond"-reclame
      143
    • Folder/Flyer
      81
    • Facebook
      13
    • Andere
      83


Aanbevolen berichten

Ik was gewoon om iedere ochtend een rondje te maken langs 3 computerforums, om zelf meer kennis op te doen en waar mogelijk anderen te helpen. Eén daarvan, het forum van Computer!Totaal is opgeheven, zoals iEscape hierboven ook vermeldt.

Tja, en toen miste ik wat. Ik had me al eerder geregistreerd op PCH, maar zelf nog geen reactie geplaatst bij een topic op dit forum. Dat heb ik vandaag dus wel gedaan. Daarom leek het me wel netjes om in dit topic mijn aanwezigheid kenbaar te maken.

Hoe ik hier terecht ben gekomen weet ik niet meer. Waarschijnlijk via google om antwoord op een computerprobleem te vinden.

Ik heb gisteren en vandaag wat rondgeneusd op dit forum en ik vind de sfeer hier prima. Men is respectvol tegen elkaar. Ik denk dat ik in de toekomst hier wel vaker te vinden zal zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was gewoon om iedere ochtend een rondje te maken langs 3 computerforums, om zelf meer kennis op te doen en waar mogelijk anderen te helpen. Eén daarvan, het forum van Computer!Totaal is opgeheven, zoals iEscape hierboven ook vermeldt.

Tja, en toen miste ik wat. Ik had me al eerder geregistreerd op PCH, maar zelf nog geen reactie geplaatst bij een topic op dit forum. Dat heb ik vandaag dus wel gedaan. Daarom leek het me wel netjes om in dit topic mijn aanwezigheid kenbaar te maken.

Hoe ik hier terecht ben gekomen weet ik niet meer. Waarschijnlijk via google om antwoord op een computerprobleem te vinden.

Ik heb gisteren en vandaag wat rondgeneusd op dit forum en ik vind de sfeer hier prima. Men is respectvol tegen elkaar. Ik denk dat ik in de toekomst hier wel vaker te vinden zal zijn.

Welkom Porrelaar, inderdaad geen onbekende voor mij vanop het - jammerlijk overleden - C!T-forum. Het v&a-forum dat als vervanger moet fungeren, lijkt nu niet meteen de échte forumgebruikers te kunnen bekoren en houdt - zo leren gelijkaardige voorbeelden in binnen- en buitenland - ook nogal wat vreemde resultaten in (bvb. door het stemmen op "goede" antwoorden). Nog een beetje vroeg misschien om C!T daar nu al op af te rekenen, maar laat ons toch al enige vrees in die richting uitspreken :dong:

Laat ons hopen dat PCH nu één van je 3 dagelijkse fora zal worden waar je komt op rondstruinen ... en dat je voor jezelf hier een nieuwe "thuis" mag vinden. Hulp aan andere forumgebruikers waarderen wij ook ten zeerste. Wij wensen je alvast een prettig verblijf op ons forum toe !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
door google in feite daar vind je toch alles of niet?

mvg

tja het is wel spytig dat sommige forums moeten stoppen omwille van finacieele problemen? als je geen sponsers hebt dan word dit een fiasco niet?

en als je lidgeld of donatie moet vragen aan de leden.ik vind persoonlijk dat dit niet kan.als je een forum opbouwt dan dien je op voorhand te achterhalen wat dit teweeg brengt

zeker finacieel en onderhoud jaarlijks.als ik dit mag hier mag zeggen(vermeld geen link) ik heb ook een eigen forum en ik kostig deze helemaal alleen.en ik weet dat mijne forum jaren zal blijven bestaan.en dat dit helemaal gratis zal blijven ondanks de crisis.zou zie je maar

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ik dit mag hier mag zeggen(vermeld geen link) ik heb ook een eigen forum en ik kostig deze helemaal alleen.en ik weet dat mijne forum jaren zal blijven bestaan.en dat dit helemaal gratis zal blijven ondanks de crisis.zou zie je maar
Zolang je geen linkje gebruikt, mag je dat hier zeggen :-)

Maar jouw forum is een bewijs dat veel forumbeheerders compleet fout bezig zijn. Iedereen die wat misnoegd is op andere fora, begint met een eigen forum. Dat is nu net de reden waarom - ook kwaliteitsvolle - fora er o.m. het bijltje bij neerleggen. Bezoekers worden gelokt naar fora waar de kwaliteit en de medewerkers (en vaak ook het taalgebruik) beneden peil zijn en gebruikers en mods gaan daar een beetje "forumpje spelen" voor een minimaal aantal leden. Het tegengestelde zou nu net moeten gebeuren: samenwerken of zelfs samengaan van kwaliteitsfora om de dienstverlening aan de gebruikers nóg te verbeteren.

Maar daar spelen de eigen ego's een té grote rol in ... en dan krijg je van die kleine zombiefora die amper nog bezoekers of topics bieden. Zonde van het geld en van de tijd van de medewerkers :dong:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bezoekers worden gelokt naar fora waar de kwaliteit en de medewerkers (en vaak ook het taalgebruik) beneden peil zijn
tja het is wel spytig spijtig dat sommige forums moeten stoppen omwille van finacieele financiële problemen? als je geen sponsers sponsors hebt dan word dit een fiasco niet?

en (hoofdletter?) als je lidgeld of donatie moet vragen aan de leden.ik (idem) vind persoonlijk dat dit niet kan.als 'ibidem) je een forum opbouwt dan dien je op voorhand te achterhalen wat dit teweeg brengt

zeker ('k herhaal mezelf) finacieel financieel en onderhoud het jaarlijks.als (...) ik dit mag hier mag zeggen(vermeld geen link) ik heb ook een eigen forum en ik kostig deze bekostig dit helemaal alleen.en (...) ik weet dat mijne mijn forum jaren zal blijven bestaan.en (...) dat dit helemaal gratis zal blijven ondanks de crisis.zou (Zo /...) zie je maar

mvg

tja, zo zie je idd maar....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.