Ga naar inhoud

Hoe kwam je op dit forum terecht ?


kape

Hoe kwam je op dit forum terecht ?  

2.259 leden hebben gestemd

  1. 1. Hoe kwam je op dit forum terecht ?

    • Google (of andere zoekmachine)
      2301
    • Krant
      19
    • Computertijdschrift
      50
    • TV-programma - De Stip
      7
    • "van mond-tot-mond"-reclame
      143
    • Folder/Flyer
      81
    • Facebook
      13
    • Andere
      83


Aanbevolen berichten

  • 3 weken later...

Dag Erik,

WELKOM OP PCH!

ik ben beginner

En dus meer dan welkom! Als je ' beginnersvragen' hebt horen wij ze graag. Wij zijn immers allemaal eens begonnen als beginner.

zie nix waar ik iets aan heb

Welk onderwerp interesseert je? Alles wat met je computer heeft te maken is hier bespreekbaar.

Als je niets vind wat past in jouw interesses, laat het dan horen.

mag nix nieuws starten....

Kun je vertellen waar je dat op baseert?

Iedereen mag een nieuwe vraag starten. Als je dat niet lukt gaat er waarschijnlijk iets mis. Laat je even weten wat er mis gaat?

meer windows hier dan linux

Inderdaad, daar heb je gelijk in, maar daar willen wij graag wat aan doen.

Ik ben zelf een Linux-user en stel het altijd zeer op prijs als (beginnende en ervaren) linux-gebruikers hier vragen stellen of anderszins deelnemen aan een topic. Als Linux-user zie ik je graag terug in het Linux-hoekje hier op PCH.

Vriendelijke groet,

Chato

aangepast door Chato
typo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Okay daar gaat ie

Ik heb een aantal jaren geleden Ubuntu gedraaid

Grub gedownload en ja hoor in Ubuntu ging alles smooth, weet niet meer of ik eerst windows moest installeren en dan ubuntu of andersom, maar had pech precies fout dus,

We zijn nu jaren verder en ik draai nu win 8 heb 4 partities 1 systeem met win8 voor dochter

1 primair met win 8 voor mezelf en een logisch station waar ik dus graag Linux op wil draaien.

(of is het beter om welke linux dan ook naast windows op partitie te plaatsen?

vanuit windows kan ik nix meer veranderen aan die partitie-opbouw (ja beetje schuiven met groottes)

Hoe is het nu met Linux; welke versie past bij mij ( voorheen moest je nog erg veel via commands doen?)

Ik kan mijn windows (helaas) niet missen ivm werk (stomme office van Windows is zo onsportief om open office niet te accepteren)

Wat kan ik er mee en hoe kan ik er (weer) beter? mee omgaan en leren omgaan?

allerhande tips zijn welkom want ik wil weer overgehaald worden

groetjes,

Erik

(P.S., ik zal proberen om een onderwerp te openen (nieuw topic))

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hoi beste Kape en andere forumlezers,

Omdat ik echt verzot ben op alles wat met de computer te maken heeft heb ik nogal de neiging ook alles uit te proberen en dat heeft al regelmatig voor gedonder gezorgd.

En zoals mijn leraar pc techniek altijd zei “als google het niet weet, weet niemand het” heb ik leren googelen om de meeste pc problemen op te lossen.

Maar omdat ik het altijd in de Engelstalige sites zocht was het wel wat moeilijk te begrijpen, dus zocht ik toch wel naar wat sites die het in Nederlands ook technisch goed deden, wat zeg ik? Professioneel aanpakken!

Zo kwam ik jullie tegen, toffe gasten en ongelooflijk zeer behulpzaam!

Groeten,

Hensyr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Muca,

Ik zocht een manier om mijn PSP street te hacken :)

Dit is trouwens nog niet gebeurd. Help

Hacken valt niet echt in het Nederlands en Belgisch wetboek onder legale handelingen, dat is dan ook dé reden waarom je hier nog geen antwoord op je vraag hebt gevonden. Sterker nog; dat zal je hier ook niet vinden.

Het hacken van firmware/software is een schending van de wetgeving op het copyright. Als forum mogen/willen/kunnen we hier geen hulp aanbieden om zelf niet in problemen te komen.

Met al je andere vragen blijf je natuurlijk meer dan welkom in het forum ;-).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.