Ga naar inhoud

Alcoholgehalte-meter in Excel


Kurtt

Aanbevolen berichten

In dit Excel bestand moet je een paar gegevens invullen, en nadien wordt gezegd of je nog met de auto mag rijden of niet:

[ATTACH]7835[/ATTACH]

Deze is preciezer:

http://www.wodca.be/sw/Promille-Shock.htm#

(Natuurlijk moet je er niet 100% op vertrouwen, maar het is wel een indicatie.)

Alcoholgehaltemeter.xls

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je van plan bent om naar een feestje te gaan, kan je hier ingeven hoeveel pintjes je gaat drinken.

Dan krijg je hier een indicatie hoelang je zeker van je auto moet wegblijven LOL...........

Let wel: je moet beginnen tellen vanaf dat je eerste pint leeg is.

Maar zoals clarkie zegt, alcohol en rijden gaan niet samen. Voor elke persoon is het effect van alcohol anders. De ene kan nog recht op zijn benen staan na 15 pintjes, bij de andere is hij er al aan bij 4 pintjes... Ik zeg NIET in welke categorie ik zit. :eviltongue:

O, of anders abonneer ik me wel op een sms-dienst die zegt waar alcoholcontroles zijn. Dan kan ik die mensen hun zakken ook laten vullen want... wat haalt zo'n dienst uit, ze gaan toch om het halfuur ergens anders staan!

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vorig jaar had ik bij mij geburen 1 fles porto gedronken.

Ik was zat maar ik kon op mijn benen staan.

Maar zoiets invullen zou op dat moment niet gelukt zijn.

Op dat moment rijd ik niet met de auto maar met mijn schoenen.:D

Geluk dat het bij de buren was. Want na 1 fles porto zou ik geen wagen meer besturen :D .
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.