Ga naar inhoud

Windows 7 en email


Jive1

Aanbevolen berichten

Hey!

Zodra mijn PC weer klaar is om Windows opnieuw te installeren ( zie http://www.pc-helpforum.be/f167/windows-xp-start-niet-nadat-bios-30785/ en ), wil ik eindelijk naar Windows 7 overschakelen. Dat ligt hier al meer dan een jaar klaar, maar ik ben steeds blijven verderwerken met XP Pro, omdat ik weet dat bij Windows 7 geen email-programma bij is. Men raadt aan Live te gebruiken, maar ik hoor zoveel klagen over Live, en ik vraag me af of iemand me kan vertellen wat nu voor Windows7 Het best aante raden email-programma is.

Windows7 zou, zo zegt me, beter zijn voor games, dus ook voor mijn Flight Simulator neem ik aan, omdat er blijkbaar betere grafische mogelijkheden in zouden zitten dan bij XP, klopt dat ook?

Bedankt voor enige uitleg.

Greetz

Jive1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben geen voorstaander dat je windows 7 installeert op de oude PC.

Het is niet zo dat windows 7 betere grafische mogelijkheden heeft.

Dit bepaald enkel de videokaart.

Als je geen goede videokaart hebt dan zal de games niet beter of zelfs slechter zijn in windows 7

Er zijn veel gratis emailprogramma maar je kan deze ook gebruiken in windows 7

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Bedankt voor de tip, maar die upgrade advisor had ik al uitgevoerd meer dan een jaar geleden toen ik me Windows7 heb aangeschaft, en dat was toen wel in orde met mijn goede pc, waar trouwens 2 Gog RAM in zit en een zeer goeie Grafische kaart, zodanig dat mijn Flight Simulator daar bijna perfekt op draait met voldoende hoge frame rate!

Het was me vooral om het emailprogramma te doen. Ik heb soms nieuwsbrieven te versturen, dat zijn zowat 800 adressen telkens, en ik wil dat dan ook met Windows7 en het emailsysteem dat ik erbij neem ook goed kunnen doen zoals nu met Outlook Express...

Greetz

Jive1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik geen windows live mail, kan er dus niet veel over zeggen, ik gebruik al jaren outlook.

Of de problemen die anderen hebben met windows live mail enkel aan de software zelf liggen durf ik wel betwijfelen.

Er bestaan nog e-mailprogramma's, misschien dat anderen hun ervaring ook kunnen meegeven.

Maar windows7 niet gebruiken omwille van een mailprogramma?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik ben zeer tevreden van windows live mail. (wegens o.m. synchronisatie met webmail; kalender; gebruik van verschillende accounts, windows live mesh, ...)

Trouwens het versturen van een mail naar het groot aantal adressen wordt meestal beperkt door je provider. (Bij belgacom is dit 100)

Een persoonlijk nadeel van de nieuwste versie vind ik het feit dat je geen html achtergrond meer kunt gebruiken. (Dit gebruikte ik namelijk voor het versturen van nieuwsbrieven)

Ik los dit nu op door gewoon de aangemaakte webpagina te plakken in de mail.

aangepast door edc
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.