Ga naar inhoud

WMP - Uitvoeren Van De Server Is Mislukt


Gast SWAT4

Aanbevolen berichten

Da's idd de vraag hé...

WMP maakt zowiezo deel uit van Windows.

Als ie er nog op zit krijg je dan ook die melding of mogelijkheid hem te herstellen...

Als ik het juist heb, heb je een herstelpunt gemaakt, dus je loopt geen gevaar als je probeert hem opnieuw te installeren.

Eerst deze nog proberen graag :

configuratiescherm --> programma's --> programma's en onderdelen --> nu klik je in de linker kolom op 'Windowsonderdelen in- of uitschakelen...je haalt het vinkje weg bij mediaonderdelen, klikt op ok en start je pc opnieuw op...

Nadien doe je hetzelfde, maar schakel je mediaonderdelen opnieuw in.

[ATTACH=CONFIG]8941[/ATTACH]

Klik ook eens op dat plusje en kijk of daar mediaplayer aanwezig is.

De 2e manier heb ik al geprobeerd, zonder succes helaas.

Als ik WMP wil downloaden zie ik het knopje "Download" voor W7 WMP niet...

---------- Post toegevoegd om 18:40 ---------- Vorige post was om 18:40 ----------

een extra zoekoptie is:

ga naar je verkenner, open je c-schijf.

Open de map program files.

Klik daar als ze er al staat op windows media player.

Je ziet in je verkenner zoiets als dit:

[ATTACH=CONFIG]8942[/ATTACH]

je moet er ook wmplayer (toepassing) zien staan in de rechtervenster.

In de map Program Files zie ik de map van WMP wel, maar die is helemaal leeg.

---------- Post toegevoegd om 18:41 ---------- Vorige post was om 18:40 ----------

Check in dat geval zowel de map program files als de map program files (x86), afhankelijk of je een 32 of 64 bits Windows 7 hebt.

In de map x86 zie ik de WMP map helemaal niet..

aangepast door SWAT4
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 59
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Probeer eerst wat asus aangeeft!!

Kan je windows media player 11 downloaden?

Installeer die eens en als dat lukt probeer dan eens windows media player 12 te downloaden.

Als dat allemaal niet lukt zal er gekeken moeten worden om eerst je laatste resten van windows 12 te verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar zou ik ook niet iets in Services.msc moeten veranderen ?

Want ik had dit dus ook gedaan ( van mijn eerste bericht ) :

"Ik ging dus even verder zoeken op google voor andere oplossingen en had er een gevonden. Ik opende Services.msc en klikte bij Windows Media Player Network Sharing rechtermuisknop --> Restart. Hij was dus eerst bezig met stoppen maar hij liep vast want na ongeveer een half uur zag ik nog steeds de melding dat hij bezig was met stoppen, en ik kon ook niet annuleren klikken, dus ik startte de computer opnieuw op om het opnieuw te proberen maar nu zie ik dat Windows Media Player Network Sharing helemaal verdwenen is in Services. En bij mp3 bestanden zie ik ook dat WMP helemaal verdwenen is, ik kan niks meer openen met WMP. Ik zie het niet als ik klik op Openen met of Standaardprogramma selecteren."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer bericht 22 indien dit niet gaat bericht 23.

Ik kan WMP 12 voor Windows 7 niet downloaden want het blauwe download knopje staat er niet bij, bij Vista trouwens ook niet.. ik kan alleen een Media Feature Pack voor Windows 7 N of KN versies downloaden, maar ik weet niet of ik een gewone versie heb of een K/KN versie.

En als je Media Feature Pack gaat downloaden staat er :

"De N- en KN-edities van Windows 7 hebben dezelfde functionaliteit als de gewone versies van Windows 7, behalve dat deze versies niet beschikken over Windows Media Player en bijbehorende technologieën."

---------- Post toegevoegd om 19:10 ---------- Vorige post was om 19:08 ----------

Als de mappen leeg zijn, of ontbreken zullen de 'services' in msconfig er ook niet zijn...

Maar zijn ze dus voorgoed verdwenen ? Kun je ze niet op een of andere manier terug halen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download CCleaner. Klik op “Download Latest Version”, dan start de download automatisch en gratis op.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'. Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”. Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Asus was sneller ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download CCleaner. Klik op “Download Latest Version”, dan start de download automatisch en gratis op.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'. Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”. Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Asus was sneller ;-)

Bedankt voor jullie reacties, ik gebruik trouwens CCleaner al vele jaren, ook nu en het heeft helaas niet gewerkt.

Ik ben nu aan het kijken hoe en waar ik WMP 12 of 11 kan downloaden want op microsoft staat het blauwe downloadknopje er niet.

Nog even een vraagje, als je WMP 11 hebt kun je hem dan ook updaten naar WMP 12 ?

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.