Ga naar inhoud

WMP - Uitvoeren Van De Server Is Mislukt


Gast SWAT4

Aanbevolen berichten

Er bestaan ook mensen die windows media player 12 liever niet in windows 7 gebruiken, maar liever terug de versie 11 gebruiken.

Zoals Download Windows Media Player 11 for Windows 7 (Replace WMP 12) ook duidelijk te lezen valt.

Waarmee ik niet wil beweren dat swat4 één van deze personen is.

En ik wil liever niet creatief zijn enkel een oplossing voor dit probleem aanbieden.

En blijkbaar zou windows media player 11 werken in windows7.

@asus:Lees eens bericht 28

Indien ok, clarkie's advies volgen en voor WMP 11 gaan.

Buiten de door iedereen voorgestelde oplossingen, is er nog een oplossing, namelijk windows7 herinstalleren maar dan ben ik wel bijzonder creatief. :D

Voor de rest is het aan swat4.;-)

aangepast door clarkie
verwijzing naar bericht 28
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 59
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

@asus:Lees eens bericht 28

@ clarkie

SWAT4 komt op dit forum terecht omdat ie een probleem heeft met WMP 12.

WMP12 is verdwenen, erger nog, de mappen zijn ook leeg.

Mijn eerste prioriteit is dit in orde te krijgen...zoeken naar een doeltreffende oplossing.

WMP12 maakt in Windows 7 deel uit van het OS.

Misschien kunnen we met zijn allen proberen om DAT in orde te krijgen?

Ik bevestig idd mijn bericht 28, maar ik neem zelf geen genoegen met deze oplossing.

Het functioneren van WMP12 blijft voor mij hoofdprioriteit, alsook het aanbieden van een kwalitatieve oplossing.

Misschien krijgen we dat niet opgelost en moeten we nadien andere mogelijkheden aanreiken, maar ondertussen zal ik het niet nalaten om me in deze problematiek vast te bijten.

Het wijzigen van je bericht (51) 82 minuten na de plaatsing er van ervaar ik dan ook meer als een persoonlijke uithaal dan een helpende hand naar SWAT4...ik ben er zeker van dat de vraagsteller hier absoluut geen enkele boodschap aan heeft.

Dergelijke dingen 'regel' je desgevallend via een PM.

Alle respect voor jou en je werk maar dit vond ik 'er over'.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste collega's helpers laten we hier stoppen met discussieren en dit desgewenst via PM verder zetten.

Is uitgebreid toegelicht via PM tss Clarkie en mezelf Jean-Pierre...was niet echt een discussie maar eerder een kwestie van te veel bomen in het Media Player-bos...;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uiteindelijk maakt in Windows 7 de mediaplayer deel uit van het besturingssysteem, daar zitten we zowiezo mee...

Volgens mij is het dan ook hoofdprioriteit om dat weer in orde te krijgen alvorens andere creatieve oplossingen aan te bieden... :-)

Wat zou ik nu dan moeten doen ?

---------- Post toegevoegd om 23:32 ---------- Vorige post was om 23:28 ----------

Clarckie de link van bericht 47, het is gelukt om hem te downloaden, maar helaas niet om te installeren. Er stond volgens mij ook bij dat het voor XP was..

---------- Post toegevoegd om 23:45 ---------- Vorige post was om 23:32 ----------

Blijkbaar is er iets mislopen met de link uit bericht 48, deze werkt niet... :-(

Poging 2 bij deze : ( Fix & Repair Windows Media Player with Fix WMP Utility | The Windows Club ).

Ik heb Fix WMP Utility gedownload en uitgevoert, ik krijg de melding "Re-registered all files". Maar alle WMP bestanden zijn nog steeds niet..

Link naar reactie
Delen op andere sites

We gaan (voor alle duidelijkheid) eerst eens eventjes alle doorlopen stappen overlopen.

° ondanks verschillende pogingen zijn we er niet in gelukt om WMP12 terug in orde te krijgen, enerzijds omdat de diverse tips niet werkten, anderzijds omdat er geen installatieschijf beschikbaar is.

° het installeren van WMP11 verloopt ook niet zoals verwacht.

Ik denk dat ik hiermee alles bondig heb samen gevat.

De mogelijkheden die volgens mij op dit moment (gezien de doorlopen stappen) nog resteren :

° een laatste poging ondernemen om WMP11 op je systeem te installeren...die zijn er nog, maar die zijn vrij omslachtig en houden een aantal wijzigingen in je register in.

° het 'project WMP' afblazen en definitief overstappen op een andere Media Player (niet van Windows dus)...ik meende in je HJT-logje gezien te hebben dat er ook VLC-mediaplayer op je systeem staat?...Jean-Pierre gaf me via PM WinAmp Pro als tip, hij is daar heel tevreden over...nu, ik denk dat de 'Pro' versie hier een betalende is, maar dat er ook een gratis versie bestaat...meer info over gratis mediaplayers vind je hier : ( Gratis mediaspelers | Gratis Software Site ).

° als je echt terug naar WMP12 wil en je systeem terug wil 'zoals in den beginne' heb je als 'noodrem' de mogelijkheid om terug te gaan naar de fabrieksinstellingen, maar dan moet je je goed bewust zijn van het feit dat alles dan weer staat zoals op 'dag 1'...alle persoonlijke gegevens, foto's, muziek, film, mails,, instellingen, enz...

Bekijk het eens rustig en hou ons op de hoogte...aanvullingen van andere 'bedenkers' zijn hier uiteraard ook nog welkom!... ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.