Ga naar inhoud

WMP - Uitvoeren Van De Server Is Mislukt


Gast SWAT4

Aanbevolen berichten

Uit vorige berichten is gebleken dat er geen bestanden van WMP meer op je pc staan.

Dus moet jij hier methode 1 gebruiken en zo WMP opnieuw installeren.

Als je geen installatieschijf hebt voor Win 7, kan je er misschien een lenen van familie, vrienden, buren,...

Als er om een installatiecode wordt gevraagd, moet je je eigen code gebruiken. Die staat normaal op een sticker ergens op je systeem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 59
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Uit vorige berichten is gebleken dat er geen bestanden van WMP meer op je pc staan.

Dus moet jij hier methode 1 gebruiken en zo WMP opnieuw installeren.

Als je geen installatieschijf hebt voor Win 7, kan je er misschien een lenen van familie, vrienden, buren,...

Als er om een installatiecode wordt gevraagd, moet je je eigen code gebruiken. Die staat normaal op een sticker ergens op je systeem.

Sorry maar ik weet helemaal niet wat een installatieschijf is of hoe je het moet gebruiken.

Zulke dingen worden denk ik dan al voor me gedaan als ik een probleem heb..

Maar ik bedacht me opeens, ik heb ook een andere laptop met W7, als ik nou gewoon de installatiemap van WMP van de andere laptop kopieer naar mijn laptop is alles dan ook weer goed ? Want dat zou ik wel gewoon makkelijk kunnen doen..

---------- Post toegevoegd om 08:58 ---------- Vorige post was om 08:57 ----------

Heb je ook de andere opties geprobeerd uit de link in bericht 39 (enkel optie 6 zou ik voorlopig nog even achterwege laten) ?

Ja maar die werken helaas ook niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met de installatieschijf wordt bedoelt een originele windows dvd.

Die dient om je windows op je pc te installeren.

post-23245-1417704304,9539_thumb.jpg

Enkel je map overzetten heeft geen enkele zin, je moet media player installeren.

Tijdens een installatie worden er ook bestanden naar het register geschreven enz...

Als je enkel een map gaat overzetten werkt het nog niet.

Kon je de windows media player 11 niet op je pc krijgen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dus een paar dagen naar die installatieschijf gezocht maar ik kan hem echt helemaal nergens vinden..

Clarckie bij de link die je mij had gestuurd blijft hij op `Connecting to peer` ik kan hem helaas niet downloaden.

Misschien dat u of iemand anders een andere link heeft om WMP 11 of 12 te downloaden ?

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mij lijkt het installeren van WMP 11 hier niet echt een optie.

Windows 7 maakt zowiezo gebruik van WMP 12.

En, WMP 12 maakt deel uit van Windows 7...

Probeer deze ( http://www.thewindowsclub.com/downloads/FixWMP.zip ), zip-bestand op bureaublad zetten, uitpakken en installeren....

Selecteer de 6e mogelijkheid : WMP is not installed properly and must be reinstalled.

aangepast door Asus
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.