Ga naar inhoud

Externe harde schijf wordt niet herkend


Ad3

Aanbevolen berichten

De laatste twee reacties begrijp ik niet maar dat zal wel aan mij liggen. Bedankt voor de antwoorden. vraag gesloten.

---------- Post toegevoegd om 08:36 ---------- Vorige post was om 08:31 ----------

Asus wat bedoel je met ...TS = Ad3? Het is vast niets goeds. Dat valt me op op deze site dat mensen zo lelijk tegen mekaar doen. Ik ben ook lid van een Vlaamse site, wat een verschil, wat een vriendelijkheid, wat een gezelligheid, dat zal deze site nooit bereiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dat noem je een vriendelijke reaktie. Het kan aan mij liggen hoor maar je maakt mij gewoon belachelijk. Scrijf mij maar uit van deze site. Ik zoek wel wat anders.
Het schittert hier van de vriendelijke reacties ... zie niet echt in waar er negatieve opmerkingen t.o.v. jou werden neergeschreven.

Maar je moet wel even kijken waardoor deze misverstanden allemaal ontstaan zijn. Dat is - spijtig genoeg - het gevolg van je eigen eerste bericht in dit topic (zie bericht 5). Hier waren we volop bezig met het oplossen van de problemen van forumgebruiker Ad3 ... en plotseling begin jij - midden in het zelfde topic - met je eigen vraag voor te leggen. En dan ontstaat de wirwar aan reacties. Uiteraard begrijp jij niet hoe men reageert, want dat is niet voor jou bedoeld maar voor Ad3. Wat voor onze medewerkers de logica zelf is, schijn jij niet meteen door te hebben. Geen probleem op zich, maar dan kan je moeilijk verwijten aan alle andere posters dat ze jouw negatieve reacties dan weer niet begrijpen. Want niemand is in dit topic eigenlijk bezig met jouw probleem.

Indien je met een probleem zit, start je een eigen topic en breek je beter niet in in het onderwerp van een andere forumgebruiker. Dat leidt alleen maar tot misverstanden ... en dat is hier wel heel duidelijk geworden.

P.S. : en even ter informatie : ook dit is in wezen een Vlaams forum ... of beter nog : een Nederlandstalig forum, want zowel bij medewerkers als gebruikers zitten Vlamingen en Nederlanders netjes bij elkaar.

En qua vriendelijkheid en gezelligheid moeten wij niet echt onderdoen voor vele andere fora. Maar dat is uiteraard een persoonlijke appreciatie :-)

aangepast door kape
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste lowie1,

op deze site is het de gewoonte om elk oplost (beantwoord dus...) topic te sluiten...

Dat houdt alles duidelijk en overzichtelijk voor iedereen...zowel voor de topic starter (de TS...),

als de geïnteresseerde lezer, als de helpers / medewerkers / moderatoren.

Een andere gewoonte is dat we voor elke vraag een eigen topic openen...om dezelfde redenen :

duidelijkheid en overzicht creëren en behouden.

Je stelde vanochtend een vraag in iemand anders zijn topic, waarvoor ik alle begrip heb...ik

heb jouw vraag ook correct en beleefd beantwoord.

Nadien zag Clarkie (moderator) dat je vraag opgelost was, hij ging er echter van uit dat jij

ook de topic starter was...kleine vergissing, overkomt iedereen wel eens in al zijn enthousiasme

om mensen te helpen.

Omdat Clarkie ook houdt van duidelijkheid en overzicht vroeg ie om de vraag te sluiten, iets

wat jij niet kan...eenvoudigweg omdat je het topic niet opende.

In mijn post (TS=Ad3) heb ik dat enkel gemeld, zonder meer.

Iedereen doet hier meer dan zijn / haar best om elke vraag te beantwoorden.

Als ik vanochtend je vraag niet had beantwoord, maar gereplikeerd had dat ik dat niet wou

doen omdat je niet je eigen topic had gestart, dan had je misschien enige reden gehad om

je onheus behandeld te voelen...

Nu werd je vraag snel en accuraat beantwoord...nadien ga je er van uit dat mijn repliek naar

Clarkie toe niets goeds was...terwijl je nu waarschijnlijk wel zul begrijpen dat je daar fout

zat...

Begrijp je iets niet : vraag het dan gewoon, daarvoor zijn we een hulpforum...ondersteund

door forumregels (klik er op).

Elke vraag wordt met de glimlach behandeld, geen moeite is te veel...en op dit forum is vriendelijkheid

ook één van de vele troeven.

Nog een fijne tijd op PCH...:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijkbaar waren er nog enkelen mij voor :embarassed:

Dag lowie1,

Ad3 is gewoon een lid die op 9 februari dit topic heeft gestart met als onderwerp externe harde schijf wordt niet herkend.

Het topic werd echter nooit afgesloten (gemarkeerd als opgelost).

Vandaag heb jij in dit topic een andere vraag gesteld, meerbepaald over waar je apparaatbeheer vindt.

Asus heeft je het antwoord gegeven.

Je hebt in een volgend bericht Asus bedankt.

Toen zag ik jouw bericht staan en dacht dat jij de topicstarter was (Ad3).

Daarom gaf ik in een volgend bericht door dat de discussie gesloten mocht als het probleem opgelost was.

Daarop heeft Asus mij gewezen in het volgend bericht, dat ik fout was.

Enkel de topicstarter kan de discussie sluiten, dus jij niet.

Daar ging eigenlijk alles over.

Het beste was geweest als de discussie al gesloten was.

Jij kon gewoon een nieuw topic starten waarin je de vraag kon stellen.

Hoe je een nieuwe vraag stelt op dit forum kan je bekijken in deze video (klik erop).

Sorry voor het misverstand.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat Lowie denkt dat Ad3 een scheldwoord is, maar het gewoon de naam van een lid van dit forum. De persoon die dit topic gestart heeft heet nu eenmaal Ad3. Dus dat is geen scheldwoord.

@Lowie:

TS is de afkorting voor "topicstarter". Topicstarter is de persoon die de vraag gesteld heeft. Als er dus staat "TS=Ad3", is dit geen scheldwoord, maar wil dit gewoon zeggen dat het LID met de naam Ad3 de topicstarter is.

Er werd daar dus niets beledigend gezegd! Nogmaals: een topicstarter duiden we aan als afkorting TS en is dus de persoon die de vraag 'gestart' heeft.

En we zijn hier vreselijk off-topic aan het gaan tussen haakjes :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit alles gezegd en verduidelijkt zijnde lijkt het me aangewezen dat we hier een slotje op zetten ook gezien het feit dat DE VRAAG zelf is opgelost zoals dus in post 3 reeds vermeld door Ad3.

Moesten er nog opmerkingen of vragen zijn dan kun je die steeds even vermelden via een PB (Privé Bericht) gericht aan 1 van onze teamleden.;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.