Ga naar inhoud

Fredman

Aanbevolen berichten

Op deze pagina vind je meer informatie over ETDCtrlhelper.exe

Er is ook een repair tool beschikbaar die je kan downloaden en uitvoeren.

Ik zal eens proberen!

---------- Post toegevoegd om 15:26 ---------- Vorige post was om 15:26 ----------

Kan je het merk/model/ modelnummer doorgeven dan kunnen we eens kijken welke drivers voor je touchpad beschikbaar zijn.

Een kwestie van drivers dus? Die kan ik zelf wel vinden hoor. Alleszins bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

ik heb eerlijk gezegd mijn bedenkingen naar de link uit bericht 5...

Volgens de info die ik hier ( Norton Safe Web, from Symantec - report for instantspywareremoval.com ) vind lijkt dit niet meteen een veilige site?...er wordt de 'hacktool rootkit' aangehaald die weliswaar van laag risico-niveau is, maar voorkomen lijkt me beter dan genezen.

ETDCtrlhelper.exe heeft mijn inziens, net zoals Clarkie aangaf in bericht 2 te maken met het touchpad/driver...

Grtjs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een kwestie van drivers dus? Die kan ik zelf wel vinden hoor. Alleszins bedankt.

Open apparaatbeheer en klik het 'plusje' open voor 'muizen en andere aanwijsapparaten'.

Klik nu met rechts op je touchpad, en selecteer 'stuurprogramma's bijwerken'.

In het volgende scherm selecteer je de optie 'automatisch naar bijgewerkte stuurprogramma's zoeken'.

post-20447-1417704322,9766_thumb.jpg

Indien dit niets oplost geef je best merk en type door zodat we kunnen kijken voor drivers op de site van de fabrikant.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.